• Buradasın

    Diyarbakır Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Diyarbakır Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği'nin ne iş yaptığına dair güncel bilgi bulunamadı. Ancak, genel sekreterliklerin görevlerinden bazıları şu şekildedir:
    • Hasta memnuniyeti odaklı yönetim 2. Klasik hastane yönetimi anlayışından sıyrılarak, hasta memnuniyeti odaklı bir yönetim anlayışını hayata geçirmek 2.
    • Hizmet kalitesinin artırılması 2. Hizmet kalitesini artırmak üzere profesyonel kuruluşlarla iş birliği yapmak 2.
    • Kaynakların verimli kullanılması 4. Kaynakların verimli kullanılmasını sağlamak ve sağlık giderlerini azaltmak 4.
    2014 yılında yapılan açıklamalara göre, Diyarbakır Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği'nin görevleri arasında, kentteki sağlık tesislerinin kalitesini ve verimliliğini yükseltmek, Diyarbakır'ı sağlık turizminin merkezi haline getirmek ve uluslararası alanda iş tecrübesi olan profesyonel uzmanlar ile çalışmak yer almaktaydı 23.
    Daha fazla bilgi için T.C. Sağlık Bakanlığı Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü'nün web sitesi ziyaret edilebilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Genel sekreterin yetkileri nelerdir?

    Genel sekreterin yetkileri şunlardır: 1. Yönetim ve Organizasyon: Üst yönetimle işbirliği yaparak stratejik hedeflerin belirlenmesine katkıda bulunur ve organizasyonel yapının etkin işleyişini sağlar. 2. İletişim ve Koordinasyon: Kurum içindeki ve dışındaki iletişimi yönetir, medya ile ilişkileri düzenler ve dış paydaşlarla işbirliği süreçlerini yönetir. 3. Raporlama ve Analiz: Kurumun faaliyetlerinin düzenli olarak raporlanmasından sorumludur ve performans göstergelerini izler. 4. Proje Yönetimi: Proje planlaması, kaynakların yönetimi ve proje sonuçlarının değerlendirilmesini içerir. 5. İkna ve Müzakere Becerileri: İç ve dış paydaşlarla olan ilişkilerde ikna ve müzakere becerilerini kullanır. Ayrıca, genel sekreter, kurumun idari işlerini yürütmek, personelle ilgili işlemleri yönetmek ve yasal düzenlemelere uyumu sağlamak gibi ek yetkilere de sahip olabilir.

    Kamu hastaneleri genel müdürlüğünde hangi birimler var?

    Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü'nde aşağıdaki daireler ve birimler bulunmaktadır: 1. Daire Başkanlıkları: Sağlık Tesisleri, Tıbbî Cihaz ve Tıbbî Hizmet Alımları Planlama, Acil Sağlık Hizmetleri, İstatistik, Finansal Analiz ve Faturalandırma, Döner Sermaye Bütçe ve Muhasebe İşlemleri, Hukuk ve Mevzuat, Tedarik Yöntemleri ve Satın Alma, Tedarik Planlama, Stok ve Lojistik Yönetimi, Verimlilik ve Kalite Uygulamaları, Ek Ödeme, Destek Hizmetleri, Hasta Hakları ve Güvenliği, İnsan Gücü Planlama, Şehir Hastaneleri Koordinasyon. 2. Diğer Birimler: Hastane Hizmetleri ve Tescil, Koruyucu Sağlık Hizmetleri, Ağız ve Diş Sağlığı Hizmetleri, Evde Sağlık ve Palyatif Bakım, Ruh Sağlığı, ÜYTE, Genetik, El Cerrahisi, Kalp Merkezi, Organ Nakli ve Diyaliz Merkezi.