Buradasın
DenizBank müşteri hizmetleri şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Denizbank müşteri hizmetleri şikayetini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Telefon Hattı: 0850 222 0 801 veya 0850 222 0 800 numaralı telefonları arayarak Denizbank müşteri hizmetleri ile iletişime geçilebilir 13.
- E-posta Adresi: Şikayetler için yatirimciiliskileri@denizbank.com adresine e-posta gönderilebilir 1.
- Şikayet Var Sitesi: sikayetvar.com üzerinden Denizbank şikayetlerine cevap verilebilir 1.
- İletişim Formu: Denizbank'ın resmi web sitesinde bulunan iletişim formu doldurularak şikayet yazılabilir 4.
- Sosyal Medya: Denizbank'ın Facebook, Twitter ve LinkedIn hesapları üzerinden de şikayet iletilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: