Buradasın
Denizbank'a şikayet edince ne olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Denizbank'a şikayet edildiğinde, banka müşteri memnuniyeti politikası çerçevesinde çeşitli adımlar atılır:
- İletişim Merkezi ile Görüşme: Şikayet, 0850 222 0 800 numaralı DenizBank İletişim Merkezi'ne yapılarak doğrudan bankaya iletilebilir 15.
- Online Şikayet Formları: Denizbank'ın web sitesinde bulunan şikayet formu doldurularak veya sosyal medya kanalları üzerinden şikayet iletilebilir 24.
- Tüketici Hakem Heyetine Başvuru: Eğer banka tarafından olumsuz dönüş alınırsa, tüketici hakem heyetine başvurarak yasal yollara başvurulabilir 2.
DenizBank, şikayetleri değerlendirerek gerekli düzeltmeleri yapar ve müşteriye bilgi verir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: