Buradasın
DenizBank kartım teslim edilmedi ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
DenizBank kartınızın teslim edilmemesi durumunda aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- DenizBank İletişim Merkezi'ni arayın 35. 0850 222 0 800 numaralı DenizBank İletişim Merkezi'ni arayarak kayıp/çalıntı bildirimi yapabilir ve kargo takip numaranızı öğrenebilirsiniz 35.
- Kuryenet'in müşteri hizmetlerine ulaşın 5. Kuryenet, DenizBank kartlarının teslimatını yapan firmadır 5. 444 93 93 numaralı Kuryenet çağrı merkezini arayarak kartınızın durumunu sorgulayabilirsiniz 5.
- Adres değişikliği bildirimi yapın 5. Kart teslimatı için bildirdiğiniz adreste bir değişiklik yapacaksanız bunu 0850 222 0800 Denizbank çağrı merkezi üzerinden bankaya bildirmeniz gerekir 5.
Ayrıca, DenizKartım uygulaması, MobilDeniz uygulaması veya internet bankacılığı üzerinden de kartınızın durumu hakkında bilgi alabilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: