Buradasın
DenizBank kurye teslim edilemedi ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
DenizBank kredi kartınızın kurye tarafından teslim edilememesi durumunda yapmanız gerekenler:
- Kurye Firmasını Arayın: Kartınızın teslim edilememe nedenini öğrenmek için Denizbank'ın anlaşmalı kurye firmalarından Aktif İleti veya Kuryenet'i arayın 13. İletişim numaraları:
- Adres Bilgilerini Güncelleyin: Kurye firması, adresinizde sizi bulamadığını belirttiyse, adres bilgilerinizi güncellemek için kurye müşteri hizmetleriyle görüşün 4.
- Tekrar Teslimat Talebi: Kurye tarafından teslim edilemeyen kartınızın tekrar gönderilmesi için Denizbank müşteri hizmetlerini arayarak talepte bulunun (0850 222 0 800) 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: