Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Değer merdiveni, bir hizmeti veya ürünü pazarlarken takip edilmesi gereken basamakları gösteren bir satış planıdır 1. Bu plan, müşteriye her aşamada daha fazla değer sunarak onu daha üst seviyedeki ürün ve hizmetlere yönlendirmeyi hedefler 35.
Değer merdiveni genellikle şu basamaklardan oluşur:
- İlk basamak: Müşterilerin güvenini kazanmak için düşük maliyetli veya ücretsiz ürünler sunmak 13.
- İkinci basamak: Değeri ve fiyatı kademeli olarak artırmak, potansiyel müşterilerin bir kısmını eleyerek ideal müşterilere ulaşmak 1.
- Üçüncü basamak: Ana ürün veya hizmeti ön plana çıkarmak 1.
- Dördüncü basamak: Ana ürün veya hizmetle birlikte yan ürün veya hizmetler sunmak, müşterinin devamlılığını sağlamak 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: