Buradasın
Çizgi altı ve çizgi üstü alımlar nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çizgi altı (BTL) ve çizgi üstü (ATL) alımlar terimleri, pazarlama stratejileriyle ilgilidir.
- Çizgi Üstü (ATL) Alımlar: Marka bilinirliğini artırmak için TV, radyo, dijital ekranlar gibi geniş kitlelere ulaşan medya kanallarını kullanarak yapılan pazarlama faaliyetleridir 12. Genellikle büyük bütçelerle büyük markalar tarafından tercih edilir 1.
- Çizgi Altı (BTL) Alımlar: Satış veya dönüşümü hedefleyen, daha spesifik ve kişiselleştirilmiş pazarlama stratejileridir. Broşür, el ilanı, katalog tasarımı gibi yöntemleri içerir 125. Genellikle daha düşük bütçelerle her türlü marka tarafından uygulanabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: