Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
C2C (Consumer to Consumer), tüketiciden tüketiciye yapılan bir satış modelidir 123. Bu iş modelinde, tüketiciler sahip oldukları ürünleri belirli pazar yeri uygulamaları aracılığıyla diğer tüketicilere kendi belirlediği bir fiyat üzerinden satışa sunar 25.
C2C iş modelinin bazı özellikleri:
- Aracı yok: Bu modelde işletmeler bu etkileşimlere dahil olmaz 24.
- Geniş ürün yelpazesi: İkinci el, koleksiyon veya antika ürünler gibi nadir bulunan ürünler de dahil olmak üzere geniş bir ürün çeşitliliği sunar 14.
- Düşük maliyetler: Depolama, personel ve ürün stoğu gibi maliyetler gerektirmez 23.
- Güven: Geri bildirim mekanizmaları ve dijital cüzdan hizmetleri ile güven artırılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: