Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ayrıcalık programları pazar analizi hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, genel olarak pazar analizi, bir pazarın nicel ve nitel değerlendirmesidir 24. Bu analiz, pazarın büyüklüğünü, müşteri segmentlerini, satın alma modellerini, rekabeti ve ekonomik ortamı anlamayı sağlar 12.
Pazar analizi genellikle şu adımları içerir:
- Amaç belirleme 24. Analizin neden yapıldığının netleştirilmesi 3.
- Sektör araştırması 24. Sektörün mevcut durumunun incelenmesi 3.
- Hedef müşteri kitlesi tanımı 34. Demografik ve davranışsal özelliklerin analiz edilmesi 3.
- Trend takibi 3. Teknolojik, ekonomik ve toplumsal değişimlerin göz önünde bulundurulması 3.
- Satış tahmini 3. Geçmiş veriler ve mevcut koşullara dayanarak satış projeksiyonları hazırlanması 3.
- Rekabet analizi 34. Rakiplerin güçlü ve zayıf yönlerinin belirlenmesi 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: