• Buradasın

    Ankara Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Ankara Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı'nın bazı görevleri:
    • Kamu kurum ve kuruluşlarının yatırım ve hizmetlerinin etkin olarak yapılmasını, izlenmesini ve koordinasyonunu sağlamak 234.
    • İldeki kamu kurum ve kuruluşlarına rehberlik etmek ve bunları denetlemek 234.
    • 112 acil çağrı hizmetlerini koordine etmek ve yürütmek 234.
    • Afet ve acil yardım hizmetlerini koordine etmek ve yürütmek 234.
    • İlin tanıtımına yönelik faaliyetleri yürütmek ve koordine etmek 34.
    • Temsil, tören, ödüllendirme ve protokol hizmetlerini yürütmek 34.
    • Merkezi idarenin adli ve askeri teşkilatı dışındaki taşra birimlerinin yürüttükleri hizmet ve faaliyetlerin etkinlik, verimlilik ve stratejik plan ve performans programlarına uygunluk açısından değerlendirildiği raporu hazırlamak 34.
    • Gerektiğinde merkezi idarenin taşrada yapacağı yatırımları yapmak ve koordine etmek 234.
    • Muhtar ödenekleri ile ilgili iş ve işlemleri yapmak 234.
    • Kamu kurum ve kuruluşlarınca yürütülmesi gereken yatırım ve hizmetlerin gerektirdiği araç, gereç, makine, bina ve tesisleri kiralamak 234.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı hangi bakanlığa bağlıdır?

    Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı (YİKOB), İçişleri Bakanlığı'na bağlıdır.

    Valilikler hangi bakanlığa bağlıdır?

    Valilikler, İçişleri Bakanlığı'na bağlıdır.

    Koordinasyon merkezi ne yapar?

    Koordinasyon merkezleri, farklı alanlarda çeşitli görevler üstlenir: 1. UKOME (Ulaşım Koordinasyon Merkezi): Türkiye'deki büyükşehir belediyelerinde kent ulaşımı konusunda kararlar alır. 2. GAMER (Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi): Afet ve acil durumlarda, güvenlik kaynaklı olaylarda koordinasyon sağlar. 3. Mülteciler Alanında Belediyeler Arası Koordinasyon Platformu: Mültecilerin hak ve hizmetlerden yararlanmaları, sosyal uyumun güçlendirilmesi için yerel yönetimler arasında iş birliği ve iyi uygulama örneklerinin paylaşılmasını sağlar.

    Ankara Valiliğinde hangi birimler var?

    Ankara Valiliğinde bulunan bazı birimler şunlardır: Protokol Şube Müdürlüğü; İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü; İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü; İl Yazı İşleri Müdürlüğü; İl İdare Kurulu Müdürlüğü; İdare ve Denetim Müdürlüğü; İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü; İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü; Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü; Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü. Ayrıca, Ankara Valiliği yeni binasında şu birimler de bulunmaktadır: İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü (Varlık Mahallesi Kampüsü); Sosyal Yardımlaşma Vakfı (Varlık Mahallesi Kampüsü); İl Dernekler Müdürlüğü (Varlık Mahallesi Kampüsü). Daha fazla bilgi için Ankara Valiliği'nin resmi web sitesi olan ankara.gov.tr ziyaret edilebilir.