Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İK (İnsan Kaynakları) departmanı, bir kuruluşun çalışanlarını yönetmekten sorumludur 13. Temel işlevleri arasında:
- İşe alım ve yerleştirme 134. Adayların bulunması, değerlendirilmesi ve işe alınması 14.
- Performans değerlendirme 134. Çalışanların iş başarılarının takip edilmesi ve geri bildirim verilmesi 14.
- Eğitim ve gelişim 134. Çalışanların bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi için öğrenme fırsatları sağlanması 14.
- Ücretlendirme ve yan haklar yönetimi 13. Maaş politikaları, prim ve ikramiye sistemlerinin yönetilmesi 13.
- Çalışan ilişkileri 13. İşyeri politikalarının oluşturulması ve iş sağlığı ile güvenliğinin sağlanması 13.
- Kariyer gelişimi 3. Yetkinlik bazlı kariyer yolları ve terfi planlarının oluşturulması 3.
- Kurumsal iletişim 3. İç iletişim stratejilerinin geliştirilmesi ve çalışan deneyiminin şekillendirilmesi 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: