Buradasın
Allianz müşteri hizmetleri neden şikayet alıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Allianz müşteri hizmetleri, çeşitli nedenlerden dolayı şikayet almaktadır:
- Hizmet Kalitesi: Müşteriler, hizmet kalitesinin yetersiz olduğunu ve beklenen düzeyde olmadığını belirtmektedir 2.
- Muhatap Bulamama: Şikayetler arasında, müşterilere yeterli düzeyde muhatap bulunamaması da yer almaktadır 25.
- Ödemelerin Gecikmesi: Hasar ve tazminat ödemelerinin gecikmesi, müşterilerin sıkça dile getirdiği bir şikayet konusudur 25.
- İletişim Sorunları: Müşteri hizmetleri ile yapılan görüşmelerde kayıt altına alma ve bilgi akışı konularında sorunlar yaşandığı bildirilmektedir 15.
- Poliçe İşlemleri: Sigorta poliçesi yapım aşamasında gösterilen ilginin, hizmet sürecinde devam etmemesi de şikayetler arasında yer almaktadır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: