Buradasın
A101'den alınan fatura nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
A101'den alınan fatura, aşağıdaki yöntemlerle alınabilir:
- Online Alışveriş Faturası: Sipariş teslim edildikten sonra "Sipariş Detayı >> Fatura Görüntüle" adımlarından fatura görüntülenebilir 1. E-fatura mükellefi olarak sipariş oluşturulmuşsa, fatura Gelir İdaresi Başkanlığı’na kayıtlı hesaba gönderilir 1. Bireysel veya e-arşiv müşterisi olarak oluşturulan siparişlere ait faturalar ise üyeliğe kayıtlı e-posta adresine gönderilir 1.
- Mağazadan Fatura Talebi: A101 mağazalarında alışveriş yaparken, kasa görevlisine e-arşiv fatura talep edildiği belirtilir 3. Mağaza personeli, e-posta adresini alarak e-arşiv faturayı oluşturur ve e-posta adresine gönderir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: