Buradasın
İş hayatında kullanılan kelimeler nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş hayatında sıkça kullanılan bazı kelimeler ve ifadeler:
- Brainstorming yapmak 3. Bir konuya ilişkin fikir alışverişi yapmak 3.
- Discuss etmek 3. Tartışmak, hakkında konuşmak, fikir alışverişi yapmak 3.
- Schedule etmek 3. Zamanlamak, planlamak 3.
- Handle etmek 3. Üstesinden gelmek, idare etmek 3.
- Engagement ölçmek 3. Bir içeriğe yönelik kullanıcı ilgisini ölçmek 3.
- Major concern 3. Temel endişe, başlıca endişe 3.
- Inhouse yapmak 3. Bir işi iç kaynakları kullanarak tamamlamak 3.
- Nice to have 3. Olsa iyi olur 3.
- Retention kaybı 3. İlgi, bağlılık kaybı 3.
- Task açmak 3. Görev oluşturmak 3.
Ayrıca, iş hayatında sıkça kullanılan İngilizce kelimeler arasında "accomplish", "account", "achievement", "action" gibi kelimeler de bulunmaktadır 5.
İş hayatında kullanılan kelimeler, günlük hayattaki kullanımlarından farklı bir terminoloji içerir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: