Aras Kargo'dan teslim almadığınız bir kargo için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: Şubeye gitmek: Alıcı adreste bulunamazsa, "Adresten Teslim İhbar Notu" bırakılır ve kargo 3 gün içerisinde şubeden teslim alınabilir. Müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek: Kargo hakkında bilgi almak veya yeniden dağıtıma çıkarılmasını istemek için şubeyi aramak olumsuz sonuçlanabilir. Ayrıca, teslim edilmeyen bir kargonun teslim edilmiş olarak gösterilmesi gibi durumlarda, Aras Kargo'nun resmi şikayet kanallarından destek alabilirsiniz. Eğer kargo uzun süre teslim edilmezse, kargonun dağıtım imkânı bulamayıp üç gün boyunca şubede bekletilmesi ve sonrasında gönderene iade edilmesi de mümkündür.