• Buradasın

    Bildirme bulmaca ne demek?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Bildirme bulmaca, "bildiri", "bildirim", "beyan", "ikrar", "tebliğ" ve "ilam" gibi kelimelerden biriyle yanıtlanabilir 13.
    • İlam, hem anlatmak hem de mahkeme tarafından imzalanan resmi belge anlamına gelir 1.
    • Beyan, arz etme, sunma ve bildirme anlamına gelir 13.
    • İkrar, beyan ve bildirme kelimeleriyle eş anlamlıdır 13.
    • Tebliğ, yapılan mübalağanın akla yatkın olması demektir 3.
    • Bildirme, bir işin nasıl yapılacağını açıklamak anlamına gelir 1.
    Ayrıca, "deklarasyon" kelimesi de "bildirme, ilan etme, duyurma, kamuoyuna açıklama" anlamında kullanılabilir 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Bulmacada açıkça söylemek ne demek?

    Bulmacada "açıkça söylemek" ifadesi, genellikle "ikrar", "bildirme", "tasdik", "kabul" veya "onama" gibi kelimelerle yanıtlanabilir. İkrar: Bir olayı, bir durumu kabul etme, benimseme. Bildirme: Saklamayarak, açıkça söyleme. Tasdik: Onaylama, kabul etme. Kabul: Bir şeyi onaylama, benimseme. Onama: Bir şeyi kabul etme, tasdik etme.

    Bulmacada verilen bilgi ne demek?

    Bulmacada "verilen bilgi" ifadesi, "brifing" olarak yanıtlanabilir. Ayrıca, bulmacalarda "bilgi" kelimesi için kullanılabilecek bazı yanıtlar şunlardır: veri; malumat; bili; bellenti.

    Yazı ile bildirme nedir bulmaca?

    Yazı ile bildirme bulmacada "işar" olarak yanıtlanır. "İşar" kelimesinin diğer anlamları arasında "birlikte geçinmek", "muaşeret etmek" ve "hoş geçinmek" yer alır. "İşar" sözcüğü, Arapça "hissetmek" ve "bilmek" anlamlarına gelen "şar" kelimesinden türetilmiştir.

    Belirtme gösterme bulmaca ne demek?

    "Belirtme, gösterme" bulmacalarda "izhar" olarak ifade edilir.

    Bulmaca tekniği nedir?

    Bulmaca tekniği, öğrencilerin başarılı olmak için birbirlerine güvenmelerini sağlayan bir sınıf etkinliği düzenleme yöntemidir. Bu teknik şu adımlarla uygulanır: 1. Sınıf, 5-6 kişilik gruplara ayrılır. 2. Her gruptan bir öğrenci lider olarak belirlenir. 3. Günün dersi 5-6 bölüme ayrılır ve her öğrenci bir bölümü öğrenmekle görevlendirilir. 4. Öğrenciler, bölümlerini iki kez okur ve anlamaları için belirli bir süre verilir. 5. Uzman grup öğrencileri, kendi bölümlerinin ana noktalarını tartışır ve sunumlarının provasını yaparlar. 6. Öğrenciler, bulmaca gruplarına veya takımlarına getirilir ve her öğrenciden kendi segmentini gruba sunması istenir. 7. Öğretmen, tekniğin uygun şekilde uygulandığını gözlemler ve her bir gruptan geçer. 8. Oturumun sonunda, materyalin bir değerlendirmesi yapılır.