Yöksis gov tr ne iş yapar?
YÖKSİS (Yükseköğretim Bilgi Sistemi) gov.tr şu işlevleri yerine getirir: 1. Öğrenci ve Mezun Verilerinin Saklanması: Devlet ve vakıf üniversitelerinin öğrencileri ile mezunlarının eğitim bilgileri YÖKSİS'te saklanır. 2. Akademik ve İdari Personel İşlemleri: Üniversitelerin akademik ve idari personelinin bilgileri bu sistemde tutulur. 3. CV Oluşturma: YÖKSİS, detaylı bilgi vermesi sebebiyle CV olarak da kullanılabilir. 4. Sınav ve Atama Başvuruları: KPSS, akademik bilgiler ve duyurular gibi birçok bilgiye ve ilgili başvuru formlarına bu sistem üzerinden erişilebilir. 5. Veri Paylaşımı: YÖKSİS, web servisleri aracılığıyla diğer paydaşlarla veri paylaşımı yapar.
Yöksis gov tr ne iş yapar?