Buradasın
Tetkik planı nasıl hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tetkik planı hazırlanırken aşağıdaki adımlar izlenir:
- Tetkik Ekibinin Oluşturulması: Alanında uzman kişilerden bir tetkik ekibi oluşturulur ve ekip liderinin belirlenmesi gerekir 13.
- Tetkik Planının Genel Yapısının Hazırlanması: Planda tetkikin amacı, kapsamı, kriterleri ve süresi belirlenir 13.
- Kaynakların Sağlanması: Yönetim sistemine ait dokümanların eksiksiz olması ve çalışanların belgelere erişiminin olması sağlanır 1.
- Soru Listesinin Oluşturulması: Tetkikin amacına yönelik kontrollere yönelik soru listeleri hazırlanır 13.
- Tetkik Programının Hazırlanması: Tetkikin zamanlaması, hangi süreçlerin ne zaman inceleneceği gibi detaylar planlanır 25.
- Geri Bildirimlerin Değerlendirilmesi: Süreç içinde alınan geri bildirimler dikkate alınarak plan iyileştirilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: