Buradasın
OMU personel kartı nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) personel kartı almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Kimlik Başvuru Formu Doldurma: Kimlik kartı talepleri, ilgili birimler tarafından Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden doldurulacak "Kimlik Başvuru Formu" ile yapılır 1.
- Gerekli Belgelerin Hazırlanması: Kurum dışı çalışanlar için ilgili kurum/kuruluşun yazılı başvurusu ve Rektörlük onayı gereklidir 1. Emekli personel için emeklilik işlemlerinin tamamlanmış olması gerekir 1.
- Başvuru: ÖSYS sonucu yerleşen öğrencilerin kimlik kartı başvuruları Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından, ek kontenjan, dikey-yatay geçiş, uluslararası öğrenci sınavı ve benzeri ek yerleştirmeler ile değişim programları kapsamında yerleşen öğrencilerin kimlik kartı başvuruları ise ilgili birimler tarafından yapılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: