Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Personel kimlik kartı almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Kurum tarafından MEBBİS'e fotoğrafın yüklenmesi 2. Kimlik kartı baskısında, buraya yüklenen fotoğraf kullanılacaktır 2.
- Kimlik kartı dilekçesi doldurulması 2. Bu dilekçe, çalışılan kuruma teslim edilmelidir 2. Dilekçe örneği, ilgili kurumların web sitelerinden temin edilebilir 2.
- Kimlik kartının hazırlanması 2. Kimlik kartı, ilçe milli eğitim müdürlüğünde en kısa sürede (en geç bir hafta içinde) hazırlanır 2.
- Kimlik kartının alınması 2. Kimlik kartı, ilçe milli eğitim müdürlüğünden imza karşılığında alınmalıdır 2.
Özel sektör veya diğer kurumlar için personel kimlik kartı alma süreci farklılık gösterebilir. Daha fazla bilgi için ilgili kurumun personel işleri birimine başvurulması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: