Buradasın
Öğretmen dosyasında bulunması gereken belgeler kaç tane?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bir öğretmen dosyasında bulunması gereken belgelerin tam sayısı, öğretmenin görev yaptığı okul ve pozisyona göre değişiklik gösterebilir. Ancak, genel olarak bir öğretmen dosyasında bulunması gereken bazı temel belgeler şunlardır:
- Kişisel ve idari belgeler: Öğretmen özgeçmişi, diploma fotokopisi, kimlik fotokopisi, görev tanımı ve hizmet belgesi 13.
- Ders planlama ve takip belgeleri: Yıllık planlar, günlük ders planları, zümre toplantı tutanakları 134.
- Ölçme ve değerlendirme evrakları: Yazılı sınav soruları ve cevap anahtarları, performans ve proje ödevi çizelgeleri 134.
- Veli ve öğrenci takibi belgeleri: Veli toplantısı tutanakları, öğrenci gözlem formları, devam-devamsızlık çizelgesi 134.
- Rehberlik ve idari belgeler: Rehberlik yıllık planı, nöbet çizelgesi, ek ders çizelgesi 134.
Bu belgeler, öğretmenin ders sürecini ve idari denetimleri kolaylaştırmak için düzenli bir şekilde saklanmalıdır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: