Buradasın
Meb ek ders ödeme süreçleri dair yeni resmi yazı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Millî Eğitim Bakanlığı (MEB), öğretmenlerin ek ders ödeme süreçlerini düzenleyen yeni bir resmi yazı yayımlamıştır 13.
Bu yazıya göre:
- Ek Ders Modülü Devreye Girdi 13. Öğretmenlerin ek ders saatlerinin belirlenmesi ve ödemelerin sağlıklı bir şekilde gerçekleştirilmesi için Ek Ders Modülü geliştirildi 13.
- Pilot Uygulama Tamamlandı 13. Modülün pilot uygulaması tamamlandı ve 2025 Mart ayı itibarıyla tüm resmî eğitim kurumlarında kullanılmaya başlandı 13.
- Yetkilendirme ve Güncelleme 13. İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri, 26 Şubat 2025 tarihine kadar MEBBİS üzerinden kurumsal kullanıcı yetkilendirme işlemlerini tamamlayacak, ardından okul yöneticileri sisteme aktarılan verileri kontrol ederek olası hataları 28 Şubat 2025’e kadar güncelleyecek 13.
- Zorunlu Kullanım 13. Ek Ders Modülü, 2025 Mart ayından itibaren tüm resmî eğitim kurumlarında ek ders tahakkuk işlemleri için zorunlu hale geldi 13.
Öğretmenler ve yöneticiler, modül kullanımına ilişkin hata veya önerilerini pgm.ekdersmodulu@meb.gov.tr adresine bildirebilir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: