Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MEB ders seçimi, aşağıdaki adımlarla gerçekleştirilir:
- Duyuru: Derslerin seçimi, okulun imkânlarına bağlı olarak, veli, sınıf rehber öğretmeni ve rehberlik öğretmeninin bilgisi dâhilinde, ikinci dönemin ilk haftasında okul müdürlüğünce öğrencilere duyurulur 12.
- Seçim: Öğrenciler, derslerini aralık ve ocak ayları içinde seçer ve bu seçimi e-Okul sistemine işlerler 13.
- Onay ve İlan: Seçilen dersler, öğrenci veya velisi tarafından okul müdürlüğüne yazılı olarak bildirilir 2. Süresi içerisinde ders seçimi yapmayan öğrencilerin dersleri, okul yönetimince belirlenir 13.
- Açılamayan Dersler: Grup oluşturulamadığı için açılamayan dersler, okul yönetimince ilan edilir ve bu dersleri seçen öğrenciler, tercihleri doğrultusunda açılan seçmeli derslere yönlendirilir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: