• Buradasın

    Kimya Zümresi hangi toplantılara katılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Kimya zümresi, aşağıdaki toplantılara katılır:
    1. Eğitim öğretim yılı başında: Zümre toplantısı, yeni eğitim yılı başlamadan önce yapılır 13.
    2. Eğitim öğretim yılı ortasında: İkinci dönem başında gerçekleştirilir 13.
    3. Eğitim öğretim yılı sonunda: Yıl sonunda yapılan son toplantıdır 13.
    Ayrıca, zümre başkanı gerekli gördüğü diğer zamanlarda da toplantı yapabilir 2.

    Konuyla ilgili materyaller

    Zümre ne iş yapar?

    Zümre, aynı ders veya ders alanını okutan öğretmenlerin oluşturduğu çalışma grubudur. Zümre öğretmenlerin bazı görevleri: Müfredatın uygulanması. Ölçme ve değerlendirme. Mesleki gelişim. İşbirliği. Eğitim materyalleri.

    Kimya zümre toplantısı ne zaman yapılır?

    Kimya zümre toplantılarının ne zaman yapılacağına dair spesifik bir bilgi bulunamamıştır. Ancak, genel olarak zümre toplantıları eğitim-öğretim yılı boyunca belirli dönemlerde gerçekleştirilir. Bu dönemler şunlardır: Eğitim-öğretim yılının başında. Dönem ortasında. Eğitim-öğretim yılının sonunda. Ayrıca, okul yönetimi veya öğretmenler ihtiyaç duyduğunda ek toplantılar da düzenleyebilir.

    Zümrenin yaptığı çalışmalar nelerdir?

    Zümrelerin yaptığı bazı çalışmalar: Öğretim programlarının uygulanması. Öğretim yöntem ve tekniklerinin belirlenmesi. İşbirliği yapılması. Öğretim materyallerinin belirlenmesi. Ölçme araçlarının geliştirilmesi. Sınavların planlanması. Öğrenci başarılarının izlenmesi. Proje ve performans çalışmalarının belirlenmesi. İş sağlığı ve güvenliği tedbirlerinin değerlendirilmesi.

    Kimya ara zümre ne yapar?

    Kimya ara zümresi, eğitim ve öğretim yılı boyunca belirli dönemlerde toplanarak çeşitli konularda kararlar alır ve düzenlemeler yapar. Bu zümrenin yaptığı bazı faaliyetler şunlardır: 1. Ünitelendirilmiş yıllık planlar ve ders planlarının hazırlanması: Derslerin zamanlamasını ve içeriğini belirler. 2. Öğretim yöntem ve tekniklerinin belirlenmesi: Derslerin daha verimli işlenmesi için uygun öğretim stratejileri üzerinde görüşür. 3. İhtiyaç duyulan materyallerin tespiti: Derslerde kullanılacak kitap, araç-gereç ve diğer öğretim materyallerini belirler. 4. Deney, proje ve gözlemlerin planlanması: Laboratuvar çalışmalarını ve saha gezilerini organize eder. 5. Ölçme ve değerlendirme: Sınavların şekli, sayısı ve puanlama ölçütlerini belirler. 6. Öğrenci başarılarının değerlendirilmesi: Öğrencilerin başarı durumlarını analiz eder ve gerekli iyileştirmeleri yapar.