• Buradasın

    Kimya 2. dönem zümresi kimlerden oluşur?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Kimya 2. dönem zümresi, aynı sınıfta eğitim veren sınıf öğretmenleri ve branş öğretmenlerinden oluşur 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    2 dönem zümre başkanı kim olur?

    2 dönem zümre başkanı, ilkokullarda haziran ayında yapılan toplantıda, eylül ayından itibaren geçerli olmak üzere kendi aralarından seçtikleri biri olur. Seçimlerde öncelikli olarak gönüllü olanlar tercih edilir; gönüllü çıkmazsa, alanında doktora mezunu, başöğretmen, yüksek lisans mezunu, uzman öğretmen veya daha önce zümre başkanlığı yapmış öğretmenler arasından seçim yapılır.

    Zümreye kimler katılır 2. dönem?

    2. dönemde zümreye katılanlar şunlardır: 1. Öğretmenler: Eğitim kurumu müdürünün başkanlığında, müdür başyardımcısı, müdür yardımcıları ve öğretmenler zümreye katılır. 2. Uzman ve eğitici personel: Mesleki ve teknik eğitim veren kurumlarda uzman, usta öğretici ve eğiticiler de zümre toplantısına dahil edilir. 3. Gönüllü katılımcılar: Gerekli durumlarda ilgili sektör temsilcileri ve diğer eğitimciler de zümre toplantısına çağrılabilir.

    Kimya zümre toplantısı ne zaman yapılır?

    Kimya zümre toplantısı, eğitim-öğretim yılı boyunca üç farklı zamanda yapılır: 1. Eğitim-öğretim yılının başında. 2. Dönem ortasında. 3. Eğitim-öğretim yılının sonunda.

    Kimya ara zümre ne yapar?

    Kimya ara zümresi, eğitim ve öğretim yılı boyunca belirli dönemlerde toplanarak çeşitli konularda kararlar alır ve düzenlemeler yapar. Bu zümrenin yaptığı bazı faaliyetler şunlardır: 1. Ünitelendirilmiş yıllık planlar ve ders planlarının hazırlanması: Derslerin zamanlamasını ve içeriğini belirler. 2. Öğretim yöntem ve tekniklerinin belirlenmesi: Derslerin daha verimli işlenmesi için uygun öğretim stratejileri üzerinde görüşür. 3. İhtiyaç duyulan materyallerin tespiti: Derslerde kullanılacak kitap, araç-gereç ve diğer öğretim materyallerini belirler. 4. Deney, proje ve gözlemlerin planlanması: Laboratuvar çalışmalarını ve saha gezilerini organize eder. 5. Ölçme ve değerlendirme: Sınavların şekli, sayısı ve puanlama ölçütlerini belirler. 6. Öğrenci başarılarının değerlendirilmesi: Öğrencilerin başarı durumlarını analiz eder ve gerekli iyileştirmeleri yapar.

    2. dönem zümre toplantısında neler yapılır?

    2. dönem zümre toplantısında ele alınabilecek bazı gündem maddeleri: Açılış ve yoklama. Bir önceki toplantıda alınan kararların görüşülmesi. Birinci dönem öğrenci başarı durumlarının değerlendirilmesi. Maarif Modeli öğretim programı ve uygulamalarda karşılaşılan güçlükler. Derslerin daha verimli işlenebilmesi için ihtiyaç duyulan kitap, araç-gereç ve öğretim materyallerinin belirlenmesi. Okul ve çevre imkânlarının değerlendirilerek yapılacak deney, proje, gezi ve gözlemlerin planlanması. Öğrenci başarısının ölçülmesi ve değerlendirilmesi amacıyla sınav analizlerinin yapılması. Diğer zümre ve alan öğretmenleriyle yapılabilecek iş birliği ve esaslarının belirlenmesi. Öğretim alanı ile bilim ve teknolojideki gelişmelerin izlenerek uygulamalara yansıtılması. Dilek ve temenniler.

    Zümre yıl ortası değerlendirme raporu nedir?

    Zümre yıl ortası değerlendirme raporu, eğitim kurumlarında öğretmenlerin belirli aralıklarla bir araya gelerek yaptıkları zümre toplantılarında, yılın ilk altı ayında gerçekleşen eğitim-öğretim faaliyetlerini değerlendirmek amacıyla hazırlanan rapordur. Bu raporlarda genellikle aşağıdaki konular ele alınır: Öğretim programlarının uygulanması: Programların hedeflerine ne ölçüde ulaşıldığı ve gerekli iyileştirmelerin yapılması. Ölçme ve değerlendirme: Öğrencilerin başarı durumlarının nasıl değerlendirildiği ve ölçme araçlarında birlik sağlanması. Eğitim materyalleri: Derslerde kullanılacak araç-gereçlerin belirlenmesi ve temin edilmesi. Öğrenci başarısı: Başarının artırılması için alınması gereken önlemler ve karşılaşılan zorluklar.

    Zümrenin yaptığı çalışmalar nelerdir?

    Zümrenin yaptığı çalışmalar şunlardır: 1. Öğretim Programlarının İncelenmesi: Zümreler, derslerine ait öğretim programlarını birlikte inceler ve ortak bir anlayış oluşturur. 2. Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin Belirlenmesi: Derslerin işlenişinde uygulanacak öğretim yöntem ve teknikleri zümreler tarafından belirlenir. 3. Öğrenci Başarısının İzlenmesi: Öğrenci başarısının artırılması için diğer zümre ve alan öğretmenleriyle iş birliği yapılır, öğrenci başarı verileri analiz edilir. 4. Materyallerin Belirlenmesi: Derslerin daha verimli işlenebilmesi için gerekli öğretim materyalleri zümreler tarafından belirlenir ve geliştirilir. 5. Sınavların Planlanması: Ortak yazılı ve uygulamalı sınavlar ile beceri sınavlarının planlanması ve sınav analizlerinin yapılması zümrelerin görevlerindendir. 6. Mesleki Gelişim: Zümreler, öğretmenlerin mesleki gelişim ihtiyaçlarını belirler ve bu konuda okul yönetimine önerilerde bulunur.