Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Junior çalışan, genellikle deneyime sahip olmadan önceki aşamada olan ve bir organizasyonun alt kademelerinde yer alan kişidir 2.
Junior çalışanların görevleri pozisyona göre değişiklik gösterebilir, ancak bazı ortak sorumluluklar şunlardır:
- Veri toplama ve analiz etme 14. Anketler, röportajlar, raporlar ve diğer kaynaklardan veri toplamak ve bu verileri yorumlamak 1.
- Araştırma ve benchmarking yapma 1. Müşterinin sektörü, pazarı, rakipleri, müşterileri ve en iyi uygulamaları hakkında araştırma yapmak 1.
- Rapor ve sunum hazırlama 1. Analiz ve araştırma sonuçlarını içeren raporlar ve sunumlar oluşturmak 1.
- Proje yönetimi ve koordinasyon 1. Proje planlama, zamanlama ve bütçeleme süreçlerine katılmak, ilerlemeyi izlemek ve riskleri belirlemek 1.
- Beceri ve bilgi geliştirme 1. Eğitim programlarına, çalıştaylara ve mentorluk seanslarına katılmak, geri bildirim almak ve kariyer gelişimini sağlamak 1.
- Ağ oluşturma 1. Mesleki ilişkiler kurmak ve iş dünyasında etkileşimlerde bulunmak 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: