Buradasın
İstanbul işletme enstitüsü onaylı sertifika nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İstanbul İşletme Enstitüsü'nden onaylı sertifika almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Eğitim Seçimi: İlgilendiğiniz eğitim programını belirleyin 12.
- Kayıt: Enstitü'nün internet sitesi üzerinden eğitim için kayıt yaptırın ve gerekli belgeleri tamamlayın 1.
- Eğitim Ücreti: Eğitim ücretini Halkbank şubesi aracılığıyla ödeyin ve dekontu WhatsApp üzerinden enstitüye iletin 1.
- Uzaktan Eğitim: Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında ders videolarını izleyin 1.
- Sınav: Eğitim sonunda çoktan seçmeli test şeklinde yapılan sınava girin ve 50 ve üzeri puan alın 12.
- Sertifika Talebi: Sınavda başarılı olduktan sonra profil sayfanızdan sertifika talebinde bulunun 2.
Sertifika, eğitim bittikten sonraki 15 iş günü içerisinde kargo ile alıcıya gönderilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: