• Buradasın

    İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü eğitim başvurusu nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü'ne eğitim başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Temel İlk Yardım Eğitimi ve İlk Yardım Farkındalık Eğitimi için başvuru, Acil Yardım ve Cankurtarma Müdürlüğü'ne resmi yazı veya dilekçe ile yapılmalıdır 1. Adres: Osmaniye Mahallesi Çırpıcı Yolu No: 4/1 34146 Bakırköy, İstanbul 1.
    2. SÜDGE (Sürücü Davranışları Geliştirme Eğitimi) için başvuru, Halk Sağlığı Başkanlığı'na yapılmalıdır 24. İletişim bilgileri:
      • Adres: 10. Yıl Cad. Cinoğlu Çıkmazı No:10 Zeytinburnu/İSTANBUL 24.
      • Telefon: 0212 679 93 13 24.
    3. Gerekli belgeler arasında eğitim programına katılma isteğini belirten dilekçe, nüfus cüzdanı fotokopisi, 4 adet fotoğraf ve eğitim ücreti dekontu bulunmaktadır 24.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Uzaktan eğitim il sağlık müdürlüğünde geçerli mi?

    Evet, uzaktan eğitim İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü'nde geçerlidir. İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü, sağlık çalışanlarının mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla Uzaktan Eğitim Sistemi (UZEM) sunmaktadır. Aile hekimliği birimi personelleri, egitim.istanbulhalksagligi.gov.tr adresinden uzaktan eğitim sistemine girebilmek için sistemde kayıtlarının yapılması gerekmektedir.

    İl sağlık müdürlüğü ne iş yapar?

    İl sağlık müdürlüğünün bazı görevleri: Sağlık hizmetlerinin planlanması ve koordinasyonu. Kamu hastanelerinin yönetimi. Sağlık denetimi. Halk sağlığının korunması ve geliştirilmesi. Acil sağlık hizmetlerinin yönetimi. İnceleme ve soruşturma. İl sağlık müdürlüğü, ulusal sağlık politikalarının yerel düzeyde uygulanmasını sağlayarak toplumun sağlık düzeyini yükseltmeyi hedefler.

    İl sağlık müdürlüğü uzaktan eğitim sertifikası nasıl alınır?

    İl sağlık müdürlüğü uzaktan eğitim sertifikası almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Eğitim Programına Başvuru: Uzaktan eğitim programları, kamu ve özel hukuk tüzel kişileri ile gerçek kişiler tarafından, Bakanlıkça belirlenmiş standartlara uygun olarak yürütülür. 2. Standartlara Uygunluk: Başvuru, ilgili birim tarafından belirlenen standartlara uygunluk açısından değerlendirilir. 3. Onay ve Yetki Belgesi: Başvuru uygun görülürse, ilgili kurum veya kuruluşa "Sertifikalı Eğitim Programı Uygulama Yetki Belgesi" düzenlenir. 4. Eğitim ve Sınav: Eğitim programı tamamlandıktan sonra, sınavda başarılı olanlara sertifika düzenlenir. 5. Sertifikanın Tescili: Sertifikalar, ilgili birim tarafından kayıt altına alınarak tescil edilir. Uzaktan eğitim sertifikalarının geçerli olabilmesi için, üzerinde bir yükseköğretim kurumunun veya Millî Eğitim Bakanlığının onayının bulunması ve sınavla alınmış olması gerekmektedir.

    İl sağlık müdürlüğü uzaktan eğitim sertifikası ne işe yarar?

    İl sağlık müdürlüğü uzaktan eğitim sertifikasının ne işe yaradığı hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, uzaktan eğitim sertifikalarının genel olarak işe yararlığı şu şekilde açıklanabilir: Eğitimin başarısını gösterir. Mesleki gelişimi destekler. CV ve ön yazı için eğitim geçmişini güçlendirir. Farklı kariyer hedefleri için temel oluşturur. Kişisel gelişimi destekler. Ayrıca, Sağlık Bakanlığı onaylı uzaktan eğitim sertifikaları, iş görüşmelerinde sağlık çalışanlarının öz geçmişlerini daha donanımlı hale getirmelerine ve öne çıkmalarına yardımcı olur. Sertifikanın işe yararlığı, eğitimin ders içeriklerinin ve genel işleyişinin işe yarar olmasına bağlıdır.

    İl sağlık müdürlüğü duyuruları nasıl takip edilir?

    İl sağlık müdürlüğü duyurularını takip etmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: istanbulism.saglik.gov.tr. turkiye.gov.tr. Ayrıca, il sağlık müdürlüklerinin iletişim bilgilerinden faydalanarak doğrudan ilgili kurumla iletişime geçilebilir. Antalya İl Sağlık Müdürlüğü için örnek bir duyuru sayfası şu adreste bulunabilir: antalyasm.gov.tr/tum-duyurular.

    İstanbul sağlık eğitim merkezi ne iş yapar?

    İstanbul Sağlık ve Teknoloji Üniversitesi'ne bağlı sağlık eğitim merkezleri iki farklı alanda faaliyet göstermektedir: 1. Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (İSTÜNSEM): Bu merkez, genel katılıma açık eğitim programları düzenler ve kamu, özel sektör ile uluslararası kuruluşlarla iş birliğinin gelişmesine katkıda bulunur. 2. Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi: Bu merkez, iletişim ve bilgi teknolojilerine dayalı olarak uzaktan eğitim ile ilgili araştırma geliştirme çalışmaları yapar ve ilgili mevzuat kapsamında uzaktan yapılan eğitim için plan, program ve danışmanlık hizmetleri sunar.

    İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü uzaktan eğitim sistemi nasıl kullanılır?

    İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü Uzaktan Eğitim Sistemi'ni kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Kayıt Olma: Sisteme kayıt olmak için egitimadmin.saglik.gov.tr adresinden 'Uygulamaya Git' butonuna tıklanarak Ortak Giriş Noktasından e-devlet veya saglik.gov.tr uzantılı e-posta adresi ve şifresi ile giriş yapılır. 2. Giriş Yapma: Kayıt olduktan sonra, sahip olunan e-mail adresi ve şifre ile sisteme giriş yapılır. 3. Eğitimlere Erişim: Sistem üzerinden acil tıp, enfeksiyon hastalıkları, halk sağlığı gibi çeşitli alanlarda sunulan eğitim modüllerine erişim sağlanabilir. 4. Belge İndirme: Katılan eğitimler sonunda, başarı veya katılım belgeleri elektronik olarak indirilebilir.