Buradasın
İl sağlık müdürlüğü uzaktan eğitim sertifikası nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İl sağlık müdürlüğü uzaktan eğitim sertifikası almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Eğitim Programına Başvuru: Uzaktan eğitim programları, kamu ve özel hukuk tüzel kişileri ile gerçek kişiler tarafından, Bakanlıkça belirlenmiş standartlara uygun olarak yürütülür 4. Bu nedenle, ilgili kurum veya kuruluşa başvuru yapılması gerekmektedir 4.
- Standartlara Uygunluk: Başvuru, ilgili birim tarafından belirlenen standartlara uygunluk açısından değerlendirilir 4.
- Onay ve Yetki Belgesi: Başvuru uygun görülürse, ilgili kurum veya kuruluşa "Sertifikalı Eğitim Programı Uygulama Yetki Belgesi" düzenlenir 4.
- Eğitim ve Sınav: Eğitim programı tamamlandıktan sonra, sınavda başarılı olanlara sertifika düzenlenir 4.
- Sertifikanın Tescili: Sertifikalar, ilgili birim tarafından kayıt altına alınarak tescil edilir 4.
Uzaktan eğitim sertifikalarının geçerli olabilmesi için, üzerinde bir yükseköğretim kurumunun veya Millî Eğitim Bakanlığının onayının bulunması ve sınavla alınmış olması gerekmektedir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: