Buradasın
Excel'de birleştir ve ortala ne işe yarar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de "Birleştir ve Ortala" özelliği, birden fazla hücreyi tek bir hücrede birleştirerek ve bu hücredeki metni ortalayarak gösterir 1.
Bu özelliğin başlıca kullanım alanları:
- Başlıklar ve alt başlıklar 12. Tabloların veya raporların üst kısmında birleştirilmiş ve ortalanmış hücrelerle başlıklar oluşturmak için kullanılır 1.
- Raporlar ve özetler 1. Veri setlerinden özet oluştururken, özet hücrelerinin daha belirgin görünmesini sağlar 1.
- Form görünümleri 1. Formlar ve giriş formlarında, belirli alanları birleştirerek ve ortalayarak düzenli ve okunabilir bir görünüm elde etmek için kullanılır 1.
Ayrıca, bu özellik verilerin görsel olarak daha çekici ve profesyonel görünmesini sağlar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: