Buradasın
Excel'de birleştir ve ortala ne işe yarar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de "Birleştir ve Ortala" özelliği, birden fazla hücreyi tek bir hücrede birleştirerek ve bu hücredeki metni ortalayarak gösterir 25.
Bu özelliğin kullanım alanları:
- Başlık ve alt başlıklar 25. Tabloların veya raporların üst kısmında birleştirilmiş ve ortalanmış hücrelerle başlıklar oluşturmak için kullanılır 25.
- Raporlar ve özetler 25. Veri setlerinden özet oluştururken, özet hücrelerinin daha belirgin görünmesini sağlamak için kullanılabilir 25.
- Form görünümleri 2. Formlar ve giriş formlarında, belirli alanları birleştirerek ve ortalayarak düzenli ve okunabilir bir görünüm elde edilebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: