Buradasın
Excel'de birleştir ve ortala ne işe yarar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de "Birleştir ve Ortala" özelliği, birden fazla hücreyi tek bir hücrede birleştirerek ve bu hücredeki metni ortalayarak aşağıdaki işlevleri yerine getirir:
- Başlık ve alt başlıklar 2. Tabloların veya raporların üst kısmında birleştirilmiş ve ortalanmış hücrelerle başlıklar oluşturmak için kullanılır 2.
- Raporlar ve özetler 2. Veri setlerinden özet oluştururken, özet hücrelerinin daha belirgin görünmesini sağlar 2.
- Form görünümleri 2. Formlar ve giriş formlarında, belirli alanları birleştirerek ve ortalayarak düzenli ve okunabilir bir görünüm elde edilir 2.
Bu özellik, hücrelerin görsel olarak düzenli görünmesini sağlar ve önemli bilgileri vurgulamak için kullanılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: