MEB engelli öğretmen alımı başvurusu için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Başvuru Tarihleri: Başvurular, 24 Şubat - 10 Mart 2025 tarihleri arasında yapılacaktır. 2. Başvuru Yöntemi: Başvurular, e-Devlet üzerinden gerçekleştirilecektir. 3. Gerekli Belgeler: Başvuru sırasında aşağıdaki belgelerin yüklenmesi gerekmektedir: - Engelli sağlık kurulu raporu; - Mezuniyet belgesi veya diploma; - Varsa denklik belgesi; - Pedagojik formasyon sertifikası; - Varsa ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı mezuniyet belgesi. 4. Başvuru Aşamaları: Başvurular iki aşamadan oluşmaktadır: - Ön Başvuru: 24 Şubat - 10 Mart tarihleri arasında yapılacaktır. - Tercih Başvurusu: 16 Nisan - 28 Nisan 2025 tarihleri arasında yapılacaktır. Başvuru sonuçları, 30 Nisan 2025 tarihinde açıklanacak ve atanan öğretmenler 1 Eylül 2025 itibarıyla göreve başlayacaktır.