MEB engelli öğretmen alımı başvurusu için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Ön Başvuru: Adaylar, 24 Şubat - 10 Mart 2025 tarihleri arasında atamaya esas belgeleriyle ön başvuruda bulunmalıdır. Başvurular, "personel.meb.gov.tr" adresinde yer alan Elektronik Ön Başvuru Formu doldurularak yapılmalıdır. 2. Tercih Başvurusu: 16 Nisan - 28 Nisan 2025 tarihleri arasında, ön başvurusu onaylanan adaylar tercih başvurusunda bulunabilir. Adaylar, "personel.meb.gov.tr" adresinde yer alan Elektronik Tercih Başvuru Formu'nu doldurarak en fazla 10 il tercihi yapabilir. Başvuru Şartları: 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48’inci maddesinde belirtilen genel şartları taşımak. 2022 veya 2024 EKPSS’den (Lisans Düzeyi) 50 ve üzeri puan almış olmak. Mezun olunan yükseköğretim programının, öğretmenliğe atanacak alana uygun olması. Gerekli Belgeler: Yükseköğretim diploması. EKPSS sınav sonuç belgesi. Kimlik belgesi. Pedagojik Formasyon belgesi (varsa). Denklik belgesi (yurt dışı mezunları için).