Amasya Üniversitesi'nde ALMS (Advancity Öğrenme Yönetim Sistemi) üzerinden sınav yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Soru Bankasına Soru Ekleme: - Sistem sayfasına giriş yapılır ve sağ menüden "Soru Bankası" seçeneğine tıklanır. - "Yeni Soru Ekle" seçeneği seçilir, soru metni ve seçenekler girilir, doğru seçenek işaretlenir. - Ana ders, ders ve dönem ayarları yapılır ve "Kaydet ve Yeni Oluştur" butonuna tıklanır. 2. Sınav Oluşturma ve Yayınlama: - "Derslerim" menüsüne tıklanır. - "Yeni Aktivite Ekle" menüsünden "SINAV" seçeneği seçilir. - Sınavın adı, dönemi, sınav öncesi ve sonrası mesajları yazılır. - Sınavın başlama ve bitiş tarihleri ayarlanır, süre ve soru sayısı belirlenir. - "Kaydet" butonuna tıklanır ve ardından "Yayımla" seçeneği ile sınav oluşturulur. 3. Önizleme ve Sonuç Görüntüleme: - Ders sayfasında sınavın adının yazdığı linke tıklanarak önizleme yapılır. - Sınav sonuçları, ders anasayfasındaki sınav linkinin altındaki "İşlem" menüsünden "Rapor" seçeneği ile görüntülenir. ALMS sınav uygulaması için amasya-sinav-lms.almscloud.net adresi kullanılabilir.