Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ALMS (Öğrenim Yönetim Sistemi) kullanımı için aşağıdaki adımlar takip edilmelidir:
- Giriş Sayfası: Kurumunuza özel ALMS giriş sayfasından, size özel tanımlanmış kullanıcı adı ve şifreyle sisteme giriş yapın 34.
- Ana Sayfa: Giriş yaptıktan sonra ana sayfada; üst menü, sol menü, "Anketlerim", "Yakında başlayacak aktivitelerim", "Son teslim tarihlerim", "Derslerim", "Duyurular" ve "Neler oluyor" bölümlerini görüntüleyin 34.
- Sol Menü: Sol menüde "Eğitimlerim", "Mesaj", "Takvim", "İletişim Araçları" (Forum ve Yardım Masası) ve "Dosyalarım" butonlarını kullanın 12.
- Aktiviteler: "Eğitimlerim" butonuna tıklayarak kayıtlı olduğunuz eğitimleri listeleyin ve bu eğitimlerin içindeki aktiviteleri görüntüleyin 12.
- Puan Çizelgem: Katıldığınız aktivitelerden aldığınız puanları "Puan Çizelgem" butonundan detaylı şekilde görüntüleyin 1.
- Destek Talebi: "İletişim Araçları" altındaki "Yardım Masası"ndan sistem yöneticisine destek talebi oluşturun 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: