Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
6225 bilgisayar sertifikası almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Kurs Kaydı: Milli Eğitim Bakanlığı'nın belirlediği müfredata göre eğitim veren bir bilgisayar işletmenliği kursuna kaydolmak gerekmektedir 12.
- Eğitim Süreci: Kursta verilen derslere düzenli olarak katılmak ve ödevleri zamanında yapmak önemlidir 2.
- Sınavlar: Kurs sonunda yazılı ve uygulamalı sınavlara girmek gerekmektedir 12. Yazılı sınavda 50 sorudan 45 ve üzeri puan almak, uygulamalı sınava girmeye hak kazandırır 2.
- Başarı ve Sertifika: Her iki sınavı da başarıyla tamamlayan kişiler, MEB onaylı 6225 bilgisayar işletmenliği sertifikasını almaya hak kazanırlar 12. Sertifikalar, sınavın ardından 7 iş günü içinde kargo ile gönderilir 1.
Gerekli Belgeler: Nüfus cüzdanı fotokopisi, diploma veya öğrenci belgesi ve vesikalık fotoğraf gibi belgeler de başvuru sırasında sunulmalıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: