• Buradasın

    5 sınıf şök tutanağı nasıl hazırlanır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    5. sınıf ŞÖK (Şube Öğretmenler Kurulu) tutanağı hazırlamak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Toplantının bilgilerini belirtin: Tarih, saat, yer ve gündemi yazın 12.
    2. Katılımcıları listeleyin: Toplantıya katılan öğretmenlerin isimlerini ve imzalarını ekleyin 12.
    3. Gündem maddelerini ele alın: Her bir madde için alınan kararları, görüşleri, önerileri ve sorumlulukları yazın 1. Kararlar oy çokluğu veya oy birliği ile alınabilir 1.
    4. Karşı oy veya çekimser oy kullanan öğretmenleri belirtin 1.
    5. Toplantının kapanışını yazın: Tutanakta kararların okunduğunu, onaylandığını ve imzalandığını ifade edin 12.
    Tutanak, toplantıya katılan tüm öğretmenler tarafından imzalanmalı ve okul müdürüne sunulmalıdır 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Meb 5. sınıf ölçme araçları nelerdir?

    Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından 5. sınıflar için yayımlanan örnek ölçme araçları şunlardır: 1. Çalışma Kağıtları: Öğrenme çıktılarını ve süreç bileşenlerini içeren çalışma kağıtları. 2. Açık Uçlu Sorular: Öğrencilerin düşüncelerini ve bilgilerini özgürce ifade etmelerini sağlayan sorular. 3. Performans Görevleri: Öğrencilerin belirli bir konuyu veya beceriyi uygulayarak göstermelerini gerektiren görevler. 4. Öz ve Akran Değerlendirme Formları: Öğrencilerin hem kendilerini hem de akranlarını değerlendirmelerine olanak tanıyan formlar. 5. Dereceli Puanlama Anahtarı: Ölçülmek istenen becerilerin değerlendirilmesinde kullanılan anahtar. Bu ölçme araçları, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında, öğrencilerin zihinsel, sosyal, duygusal ve fiziksel gelişimlerini bütüncül bir yaklaşımla değerlendirmeyi amaçlamaktadır.

    ŞÖK tutanağını kim hazırlar?

    ŞÖK (Şube Öğretmenler Kurulu) tutanağını, okul müdürü veya görevlendireceği müdür yardımcısı ya da şube rehber öğretmeni hazırlar.

    ŞÖK tutanağı ne zaman imzalanır?

    ŞÖK (Şube Öğretmenler Kurulu) tutanağı, aşağıdaki zamanlarda imzalanır: 1. Dönem başında: Okul yönetimince yapılacak planlamaya göre, birinci dönemin ikinci ayında imzalanır. 2. Dönem sonunda: Yıl sonunda, eğitim ve öğretim yılı boyunca alınan kararlar ve sonuçları değerlendirildikten sonra imzalanır. 3. Gerektiğinde: Ayrıca, şube rehber öğretmeni veya okul rehber öğretmeninin önerisinin okul yönetimince uygun görülmesi hâlinde de imzalanabilir.

    ŞÖK tutanağı nasıl hazırlanır?

    ŞÖK (Şube Öğretmenler Kurulu) tutanağı hazırlamak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Toplantının bilgilerini girin: Tarih, saat, yer ve gündemi belirtin. 2. Katılımcıları listeleyin: Toplantıya katılan öğretmenlerin isimlerini ve imzalarını ekleyin. 3. Gündem maddelerini ele alın: Her madde için alınan kararları, görüşleri, önerileri ve sorumlulukları yazın. 4. Oylama sonucunu belirtin: Kararlar oy çokluğu veya oy birliği ile alınabilir; karşı oy veya çekimser oy kullanan öğretmenler varsa bunları da ekleyin. 5. Toplantının sonunu yazın: Tutanakların okunduğunu, onaylandığını ve imzalandığını belirtin. Tutanak, toplantıya katılan tüm öğretmenler tarafından imzalanmalı ve okul müdürüne sunularak arşivlenmelidir.

    5. sınıf 2. dönem ŞÖK ne zaman yapılır?

    5. sınıf 2. dönem Şube Öğretmenler Kurulu (ŞÖK) toplantısı, okul yönetimince yapılacak planlamaya göre ikinci dönemin birinci veya ikinci haftasında gerçekleştirilir.

    5 sınıfta şök toplantısı zorunlu mu?

    Evet, 5. sınıfta ŞÖK (Şube Öğretmenler Kurulu) toplantısı zorunludur.

    2.dönem ŞÖK tutanağı nasıl hazırlanır?

    2. dönem ŞÖK (Şube Öğretmenler Kurulu) tutanağı hazırlamak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Toplantının bilgilerini girin: Toplantının tarihini, saatini, yerini ve gündemini belirtin. 2. Katılımcıları listeleyin: Toplantıya katılan öğretmenlerin isimlerini yazın. 3. Gündem maddelerini ele alın: Her bir gündem maddesi için yapılan görüşmeleri ve alınan kararları yazın. 4. Karşı oy veya çekimser oyları belirtin: Eğer varsa, bu oyları tutanakta gösterin. 5. Toplantının kapanışını yazın: Toplantının saat kaçta sona erdiğini ve teşekkür konuşmasını kimin yaptığını belirtin. 6. Tutanağı imzalayın: Tutanak, toplantıya katılan tüm öğretmenler tarafından imzalanmalıdır. Tutanak, okul müdürüne sunulmalı ve arşivlenmelidir.