Benzersiz görünürlük fırsatları
Benzersiz bir teknoloji ürününe sahip olan TV+'ta görevimiz marka bilinirliğini artırmaktı. Sektördeki rekabet son derece kısıtlı olduğundan, ürünün rakiplerine göre avantajlarından bahsetmek ve geniş bir kitleye ulaşmak önem taşıyordu.
Araba kullananlar ve seyahat etmeyi sevenler bizim için bizim için son derece önemli bir kitleydi. Ürünün taşınabilir olması vurgulamak istediğimiz bir özellik.
Türkiye’de tatil sezonu olduğu için, araç trafiğinin ve Yandex Navigasyon kullanımının yoğun olmasını bekliyorduk. Hedef kitlenin yoğun olarak kullandığı bu teknoloji ortamı benzersiz görünürlük fırsatları sunuyor. Yandex Navigasyon, TV+ PRO ürününün özelliklerini sergilemek için en uygun reklam platformlarından biri.
Aynı kampanyada banner ve billboard kullanmak
TV+'ın mevcut reklam materyallerini Yandex’e uyarlayarak kampanyaları başlattık. Ayrıca, aynı kampanya dahilinde farklı reklam alanlarından yararlandık.
Coğrafi Servislerde Banner iki senaryoda görünür:
- Aracın hızı 0 iken: Örneğin, araç kırmızı ışık veya yoğun trafik nedeniyle durduğunda.
- Rota oluşturulurken.
Banner’a tıklandığında reklamın ayıntıları gösterilir. Bu format, hedef kitle kapsamını en üst düzeye çıkararak marka metriklerini geliştirir.
Coğrafi Servislerde Billboard sürüş esnasında haritada görünür ve kullanıcı billboard’a tıkladığında reklamın ayrıntılarını gösterir. Bu format, marka bilinirliğini artırmaya yardımcı olur.
Bu araçlar görünürlüğü artırmaya ve mesajların kullanıcılara iletilmesine yardımcı oldu.