Kullanıcılar Yandex haritalarını kullanarak yakınlarındaki ATM’leri arıyor, 24 saat açık yerleri buluyor, ilgilendikleri yerlerle ilgili yorumları okuyor, gidecekleri yerlere rotalar oluşturuyor ve daha birçok özellikten faydalanıyorlar. Yandex’in coğrafi servislerinde yayınlanan reklamlar, işletmenizi hem henüz rota oluşturma aşamasında bulunan hem de rotasında ilerleyen potansiyel müşterilere tanıtarak sizi reklam hedefinize bir adım daha yaklaştırır.
İndirim uygulaması Lessy bu fırsatı yakaladı! Uygulamanın elde ettiği etkileyici sonuçları sizlerle paylaşmak istiyoruz.
İşletme hakkında
Bu yeni marka, hedef kitlesine ulaşmak için Yandex Geoservices reklamlarından yararlandı.
Yandex Maps zengin veritabanı sayesinde, aradığınız adresleri ve yerleri kolayca bulabileceğiniz ve buralar hakkında gerekli bilgilere ulaşabileceğiniz, üstelik buralara tek tıklamayla rota oluşturabileceğiniz çok amaçlı bir asistandır.
Yandex Navi sürüş deneyimini iyileştirmeye yönelik bir uygulama olup gideceğiniz yere en uygun rotadan ulaşmanızı sağlar, yönlendirmeler ve uyarılar ile sürüşünüze yardımcı olur.
Geoservices Banner nasıl çalışır?
Geoservices Banner hem rota oluşturma aşamasında hem de rotada ilerlerken sürücülere ürünler ve hizmetler hakkında bilgi sağlayan, Yandex Maps ve Navi’de kullanılan bir reklam formatıdır. Bu Banner, rota oluşturulurken ve araç hızı sıfırken ekranın alt kısmında gösterilir.
Kullanıcı banner’a tıkladığında reklamınızın ayrıntılarına ulaşır ve uygulamanızı yükleyebileceği bir buton görür.
Banner’ın özel tasarımı hedef kitlenizin dikkatini reklama çekmekle kalmaz, aynı zamanda kullanıcılarda markayla ilgili çağrışımlar yaratarak marka bilinirliğinizi artırır.
Yandex Maps ve Navi’de yayınlanan reklamlar sayesinde yeni kullanıcı kitlesi markayla tanıştı
Reklam formatının lansmanından 1 ay gibi kısa bir süre sonra, reklamı gören kullanıcıların görmeyenlere kıyasla markayı daha iyi tanıdıkları ve reklamı daha iyi hatırladıkları görüldü.
Reklamın etkisini ölçmek amacıyla Banner’ların, marka bilinirliği ve reklam hatırlama gibi temel marka metrikleri üzerindeki etkisini ölçen Brand Lift araştırması başlatıldı.