Sporthink’ten Kazım Gökay Çiftci ile Konuştuk
Sporthink
"Yandex Ads Space ile hemen sonuç almaya başladık ve sonuçlarımız zamanla daha da iyileşti."
Yandex Ads Space kampanyanızı başlatmadan önce hedefleriniz nelerdi?
Bu hedeflere nasıl ulaştınız?
Yandex Ads Space ile nasıl sonuçlar elde ettiniz?
"Yandex Ads Space ile hemen sonuç almaya başladık ve sonuçlarımız zamanla daha da iyileşti. ROAS’ımız 2024'ün Ocak ayında 7 ile başladı ve sonrasında her ay yükselerek devam etti.
2024'ün Haziran ayında 10,2 ROAS’a ulaştık; böylece yılın ilk yarısında ortalama ROAS’ımız 8,4 olarak tamamlandı.
Yandex Ads Ekibi
Yandex Ads
Müşterilerimizin işlerini bizimle birlikte büyüttüklerini görmek son derece mutluluk verici. Sporthink ile işbirliğimiz boyunca, iki taraf arasındaki iletişim ve Yandex’in güçlü makine öğrenimi motoru hedeflere daha hızlı ulaşmamızı sağladı.
Sporthink’in birincil hedefi ROAS’ı yükseltmekti. Yandex Ads Space'ın sadece elde edilen sonuçlar için ödeme yapılan yapısı ve CPA bazlı optimizasyon sistemi sayesinde ROAS’ı kısa sürede yükseltip müşterimizin hedeflerine ulaştık!