Hedef
ROIPUBLIC ekibinden Suzan Akgeyik’i dinleyelim
Çözüm
ROIPUBLIC, sürücülerin cam servisi aramalarında Carglass’ın ön planda görünmesi için Yandex Navi ve Maps’in aramalarda Markalı Öncelikli Yerleştirme özelliğinden yararlandı.
Markalı Öncelikli Yerleştirme, işletmenizin seçilen anahtar kelimelerle yapılan aramalarda uygulama içi arama menüsünün ilk sıralarda ve organik sonuçların üzerinde görünmesini sağlar. Bu sayede Carglass, «cam filmi» ve «oto cam» gibi sorgular yapan yakın çevredeki kullanıcıların aramalarında belirgin bir şekilde öne çıkarak rakiplerinin önünde konumlandı.
Markalı listelemede kullandıklarımız:
- Carglass logosunu içeren daha büyük bir konum etiketi
- Adres, çalışma saatleri ve tek dokunuşla rota oluşturma özelliği içeren daha büyük bir kurum kartı
- Rakip listelemelerde yer alan «Benzer yerler» galerisinde görünürlük sayesinde ek trafik kazanma ve rakiplerin kitlesini markaya çekme
Belirli bir servis için arama yapan kullanıcıları hedefleyen Markalı Öncelikli Yerleştirme, satın alma niyetine sahip kullanıcı kitlesine ulaşarak bu ilgiyi mağaza ziyaretlerine dönüştürür.
ROIPUBLIC, Carglass kampanyasını üç ay boyunca kesintisiz sürdürdü. Böylece marka bilinirliği güçlenirken mağaza ziyaretleri için oluşturulan rotalar belirgin ölçüde arttı.