SEM hakkında
SEM bir yandan işletmelerin büyümesini sağlarken diğer yandan sektördeki liderliğini pekiştirmek için yapay zeka destekli dijital pazarlama teknolojilerinden, gelişmiş veri analizinden ve yeni nesil araçlardan yararlanıyor. Yenilik odaklı bir ajans olan SEM, çok çeşitli sektörlerde rekabetçi avantaj kazandıran, geleceğe hazır ve dönüştürücü stratejilerle müşterilerinin gücüne güç katıyor.
Migros hakkında
Türkiye'nin lider perakende zincirlerinden biri olan Migros ülke genelindeki süpermarketlerinde çok geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. Müşterilerine kaliteli ürünler sunmayı hedefleyen marka, müşteri deneyimini iyileştirmek ve mağaza ziyaretlerini artırmak için sürekli yenilikçi yollar arıyor.
Hedef
Migros
Eylül ayında “Migros ile iyisin” kampanyamızı başlattık. Müşterilerimize her kanaldan ulaşmayı ve onları mağazalarımıza yönlendirmeyi hedefledik. Bu bağlamda Yandex ideal ortağımız oldu. “Migros ile iyisin” bannerlarımızı ve mağaza konumlarımızı haritaya sabitledik. Bu şekilde mesajımızı pekiştirdik: “Bu rota güzel ama Migros hepimize iyi gelecek.”
Hedef kitleye yolculuk anında etkili bir dokunuş, mağazaya rota önerisiyle hedef kitlede marka tercihine etki, Migros mağazalarına organik trafik artışı, dijitalde görünürlük kazancı sağlamış olduk.
Mağaza ziyaretlerinde artış ve marka algısında ulaşılabilir Migros imajı desteklendi.
Yandex Navi entegrasyonu, rota temelli dijital pazarlamada yenilikçi ve ölçülebilir başarıya dönüştü.
Çözüm
- Logolu Etiket (Pin): Bu etiketler mağazaların konumlarını göstererek, kullanıcıların navigasyon sırasında mağazaları bulmasını kolaylaştırdı. Kullanıcılar etikete tek bir dokunuşla reklamı açıp rotalarını mağazaya uğrayacak şekilde değiştirebildi.
- Arama Menüsünde Marka Logosu: Marka logosu arama kategorileri arasında gösterilerek Migros'un, rakipleri arasında öne çıkması sağlandı.
- Rota Önerileri: Kullanıcılar rota oluştururken Yandex Navi onlara Migros mağazalarından geçen rota alternatifleri sunarak henüz yolculuk başlamadan kullanıcıları mağazayı ziyaret etmeye teşvik etti.
- Premium Banner ve Premium Reklam Panoları da dikkat çekici görsellerle Migros'un daha çok çevrimiçi ve çevrimdışı trafik çekmesine katkıda bulundu.
SEM
Yandex Navi üzerindeki Migros kampanyamız, süpermarket mağaza ziyaretlerini artırmak ve kullanıcıların çevrelerindeki Migros mağazalarını kolaylıkla bulmalarını sağlamak amacıyla kurgulandı. Mağaza trafiğini artırmak adına alternatif çözümler aradığımız bu süreçte, Yandex Navi’nin sunduğu konum bazlı reklam modelleri, hedeflerimize ulaşmamızda önemli rol oynadı. Tüketicileri doğru anda ve doğru konumda Migros mağazalarına yönlendiren yaratıcı formatlar sayesinde, marka bilinirliğini artırırken fiziksel mağaza trafiğinde de anlamlı bir artış sağladık."
Yandex Ads
Yandex Ads
"%36 dönüşüm oranı yakalayan Arama Menüsünde Marka Logosu, Migros için performansı en yüksek format oldu. Onu %18 dönüşüm oranıyla Rota Önerisi ve %11 dönüşüm oranıyla Logolu Etiket takip etti. Ayrıca, Premium Banner ve Premium Reklam Panosu formatlarını entegre ederek hem görünürlüğü artırdık hem de web sitesine ek ziyaretçi trafiği kazandırdık. Bu kampanya, çevrimiçi ve çevrimdışı stratejileri bir arada kullanarak kullanıcılara doğru yerde ve doğru zamanda ulaşmanın ne kadar etkili olabileceğini çok iyi örneklendiriyor."
Mağaza ziyaretlerinizi artırmaya hazır mısınız?
Konum bazlı reklam formatları hakkında daha fazla bilgi edinin. Ziyaretçi trafiğinizi artırmak ve pazarlama stratejinizi optimize etmek için Yandex Navi'den yararlanın.