Giriş
Reklam geliri stratejinizi optimize etmek mi istiyorsunuz? Yandex araçları size mükemmel çözümü sunuyor. Önde gelen dijital reklam yayın ağlarından biri olan iş ortağımızın, web siteleri için reklam gelir stratejisini geliştirmesine nasıl yardımcı olduğumuzu keşfedin.
Yandex’in en gelişmiş reklam araçlarını ve ağını kullanan iş ortağımız, Yandex Demand’e bağlandıktan sonra toplam gösterim ve yerel envanter için Prebid eCPM değerini %20 artırdı. Ayrıntılar için okumaya devam edin.
Yandex Advertising Network Hakkında
Dünyadaki en büyük ve en kârlı reklam ağlarından biri olan Yandex Advertising Network, daha büyük Yandex ekosisteminin parçası olup, küresel bir teknoloji devini temsil etmektedir. İlgili ve doğrulanmış reklamlarla web sitenizden gelir elde etmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Üstün özelliklerimiz ve yenilikçi çözümlerimizin sunduğu avantajlar:
- Her bir gösterim için özelleştirilmiş reklamcılık ve rekabetçi teklif
- Tek bir evrensel reklam bloğunda birden fazla format
- Gelirinizi artırmaya yönelik özellikler sayesinde:
a) reklam alanlarınızdan elde ettiğiniz geliri en üst düzeye çıkarın
b) hedef kitlenize igili içerikler sunun
c) reklam bloklarıyla denemeler yaparak gelirinizi arttırın
MedyaNet Hakkında
Türkiye’nin önde gelen dijital reklam yayın ağı olan MedyaNet, Demirören Medya Grubu çatısı altında dijital reklam satışı yapmaktadır. Şirket, web sitelerinden reklam geliri elde etmek için Direct Sales, PMP’ler, Open Auction, Tag Based ve Prebid de dahil olmak üzere birden fazla kanala odaklanıyor.
MedyaNet yaratıcı reklam teknolojilerine ve medya çözümlerine öncülük ederek Türkiye pazarında lider marka olma konumunu sürdürmektedir. Reklam teknolojilerini çok iyi kullanan bir şirket olarak haber, televizyon, spor, finans, dergi gibi birçok alanda en büyük yayıncılara sahip olan şirket bunlardan gelir elde ediyor.
Türkiye’nin en büyük medya gruplarından Demirören Medya’nın geniş erişimini ve performans gücünü kullanarak veri odaklı yaratıcı çözümlerle müşterilerinin gelirlerini en üst düzeye çıkarmalarına yardımcı oluyor.
- İş ortaklıkları
Yüksek profilli müşterilerin yer aldığı bir portföye sahip olan MedyaNet, Google ve diğer birincil talep ortakları gibi birden fazla talep sağlayıcı ile işbirliği yapıyor. Aşağıda daha ayrıntılı değineceğimiz üzere, MedyaNet Yandex ile entegrasyonunda Prebid teknolojisini kullandı. - Hedef kitle
Türkiye merkezli olmasına rağmen MedyaNet’in hedef kitlesi yukarıda da listelendiği gibi birçok sektörü kapsıyor. - Şirket hakkında
Şirket çok kanallı projelerden influencer yönetimine, performans pazarlamasına, yerel içeriklere ve videolara kadar, müşterilerinin kampanya ve içerik ihtiyaçlarına özel olarak hazırlanmış çözümler ve reklam stratejileri sunuyor.
Ticari hedefler
MedyaNet’in ana gelir akışının reklam gelirlerinden sağlandığı göz önüne alındığında reklam stratejisinin optimize edilmesinin şirketin başarısı için ne kadar önemli olduğu anlaşılıyor. Bu yüzden, temel hedeflerden biri reklam envanterinin doldurma oranını ve geliri artırmak için güvenilir talep ortakları bulmaktı. En önemlisi de, MedyaNet hem reklam alanlarını doldurma hem de reklam standartlarını ve gerekliliklerini karşılama konusunda güvenebileceği bir iş ortağına ihtiyaç duyuyordu.
MedyaNet iş ortağı olarak Yandex’i tercih ederek, dünya genelinde erişime, yenilikçi çözümlere ve reklam kalitesine olan bağlılığıyla sektörde öne çıkan bir talep kaynağından yararlanmaya başladı. Yandex reklam kalitesinin kontrolünde yüksek standartlar uyguluyor; tüm reklam tasarımları ve kreatifleri kapsamlı bir doğrulama sürecinden geçiyor. Bu sayede, sadece kaliteli ve mevzuata uygun reklamlar yayıncılara servis ediliyor. MedyaNet’in Yandex ile kurduğu stratejik ortaklık kaliteyi ve performansı bir arada sunarak yeni büyüme alanlarının yolunu açtı.
İşbirliği alanları
Sunduğumuz çözüm
Kendi reklam kaynağımızı Prebid yoluyla MedyaNet’in reklam envanterine bağlamak için en ileri reklam araçlarımızı kullandık. Ayrıca, MedyaNet’e Yandex Advertising Network iş ortağı arayüzünde bir iş ortağı hesabı oluşturduk. MedyaNet bu arayüzü kullanarak envanter eşleştirmesi, istenmeyen reklamların engellenmesi ve kapsamlı raporlama gibi birçok işleve erişebiliyor. MedyaNet, iş ortağı arayüzünü kendisi kullanabildiği gibi, tamamen Yandex tarafından yönetilen hesap desteğinden de faydalanabiliyor.
- Kısaca Prebid teknolojisi
Prebid, header bidding’i (açık artırmadaki ilk teklif fiyatını) web sitesine yerleştirmenize olanak tanıyan bir teknolojidir. Reklam sunucusu çağrılmadan önce demand partnerleri arasında açık artırma sürecinin önemli bir bileşeni olarak hizmet eder. Nasıl çalışır? Birçok demand partneri gerçek zamanlı olarak tekliflerini sunar ve en yüksek teklif, gösterime hak kazanır. Prebid’in daha fazla rebaket, daha yüksek teklif ve yayıncılar için daha fazla gelir gibi avantajları bulunmaktadır.