ŞİRKETBlogKariyerTeknolojiReklam verme teknolojisi
Giriş yap
Menü
Yandex'te Reklam
Müşterilerinin vaka çalışmaları
Geri
Yandex'te ReklamHaberler
Türkiye’de Yandex Reklam Ürünleri
Müşterilerinin vaka çalışmaları
İletişim bilgileri
Perakende satışlarİnternet mağazalarıYandex Ads Space

Manuka, nasıl bir ayda Yandex Ads Space gelirini %141 artırdı

Manuka'nın Eylül 2025'te Yandex Ads Space'e odaklanma hikayesini ve Etkileşim ile Performans kampanyalarını birleştirerek nitelikli dikkati (quality attention), ölçülebilir gelire nasıl dönüştürdüğünü keşfedin.

Manuka hakkında


Manuka; Türkiye merkezli, zamansız ve konforlu tasarımları ve kadınlara yönelik modern, sade koleksiyonlarıyla dikkat çeken ve hızla büyüyen bir moda markası. Marka, hem iç hem de dış pazarlarda kalıcı müşteri ilişkileri kurmak için veri odaklı pazarlamayı yenilikçi kampanyalarla birleştiriyor.

Hedef

Manuka, Yandex Ads Space’i kullanmaya başlamadan önce, ROAS’ı hedefte tutarken bütçeyi verimli bir şekilde ölçeklendirmekte zorlanıyordu. Firmanı yeni kullanıcı edinme maliyetleri artıyor, bu da dönüşümleri sürdürülebilir bir şekilde artırmayı zorlaştırıyordu. Ekip net hedefler belirledi: ROAS’ı artırmak ve verimlilikten ödün vermeden dönüşüm hacmini ve geliri yükseltmek.

Karşınızda Manuka'dan Necat Babacan

Necat Babacan
Necat Babacan
Dijital Pazarlama Direktörü Manuka
Yandex Ads ekibiyle çalışmak bizim için çok kıymetliydi. Hızlı geri dönüşleri, proaktif önerileri ve güçlü müşteri desteği, kampanyalarımızı çok verimli bir şekilde yönetmemize yardımcı oldu. Yandex Ads Space ile Performans ve Etkileşim kampanyalarını tek bir platformda birleştirebildik ve sonuç alma konusunda önemli ölçüde ilerleme kaydettik.

Çözüm

Manuka, Yandex Ads ekibini arkasına alarak, dönüşüm hunisine uygun iki katmanlı bir Yandex Ads Space stratejisi oluşturdu:

  • Üst huni: Etkileşim kampanyası. Uyarlanabilir banner’lar, sitelerine nitelikli trafik çekmek için Manuka’nın satış kampanyasını öne çıkardı. Gelen kitle daha sonra alt huninin yeniden hedefleme çabalarını besledi.
  • Alt huni: — Performans kampanyası. ROAS için optimize edilen ve gerçek dönüşümler üzerinden ödeme yapılan Performans kampanyası, Etkileşim kampanyasının beslediği, dönüşüme hazır kitleyi dönüşüme yönlendirdi. Buna, ilk başta Manuka’nın Etkileşim kampanyası üzerinden gelen en az 13 doğrudan dönüşüm de dahildi.

Manuka, Eylül 2025’te etkili bir şekilde ölçeklenmeyi hedefleyerek, satış kampanyasını tanıtmak için Space kampanya yatırımlarını yaklaşık %100 oranında artırdı. Dönüşüm hunisinin her iki ucundaki ivmeyi korumak için Etkileşim ve Performans kampanyalarını birlikte yürütürken, kreatifleri ve bütçeleri sürekli olarak A/B testiyle sınadı, hedef kitle segmentlerini daha hassas bir şekilde tespit etti ve Yandex içgörülerinden yararlanarak reklam mesajlarını sürekli optimize etti.

Necat Babacan
Necat Babacan
Dijital Pazarlama Direktörü Manuka
Performans ve Etkileşim kampanyalarını birlikte yürüttüğümüzde bir sinerji yarattığımızı gördük. Daha yüksek bütçelere ve hacimlere rağmen performans düşmedi. Aksine, etkileşim metrikleri büyümeye devam ederken ROAS yükseldi.

Sonuçlar

Performans kampanyası
+91.5%
+91.5%
Dönüşüm
+47.1%
+47.1%
Dönüşüm oranı
+141.4%
+141.4%
Gelir
+4.3%
+4.3%
ROAS
Yandex Ads Space
Eylül vs. Ağustos 2025
Etkileşim kampanyası
+13
+13
Desteklenen dönüşümler
1 d 23 sn
1 d 23 sn
Ortalama oturum süresi
Yandex Ads Space
Eylül 2025
Manuka’nın Yandex Ads Space kampanyalarından dinamik banner reklamları
Aslı Aygıt
Aslı Aygıt
Hesap Yöneticisi Yandex Ads
Manuka’nın başarısı, Yandex Ads Space ile tam huni yaklaşımının gücünü gösteriyor: Nitelikli talep oluşturmak için Etkileşim ve bunu verimli bir şekilde dönüştürmek için Performans kullanımı. Ekibimiz, satış kampanyasını desteklemek amacıyla yatırımı artırdığında, bu harcamaların etkili olmasını, ayrıca yeni gelir kaynakları yaratılmasını sağladı.

Nitelikli dikkati (quality attention) gelire dönüştürmeye hazır mısınız?

Yandex Ads Space'i kullanmaya başlayın ve tam huni planınızı bugün oluşturun.
Ayrıntılı bilgi

Servisler

Yandex.Direct
Yandex.Metrica
Yandex.Rehber
Yandex.Webmaster
Yandex.Audience
Yandex.Tracker

Reklamlar

Yandex Arama’da Reklam
Yandex Reklam Ağında Reklam Yayınlanma
Yeniden Pazarlama
Yandex.Direct. Medya Bannarı
Yandex.Navigasyon

Yasal belgeler

Gizlilik Politikası
İlgi alanlarına göre reklam gösterimi

Teknolojileri

Yandex.Metrica API’si
Yandex.Haritalar API’si

Reklam materyalleri için koşullar

Reklam Materyalleri Koşulları
Yandex reklam politikası
Türkiye’de reklamı yapılması yasak ya da sınırlı olan ürün ve hizmetlerin listesi

Destek

Destek Ekibi
İletişim
Yerel Reklam Ajansları

© 2004–2025  YANDEX