ŞİRKETBlogKariyerTeknolojiReklam verme teknolojisi
Giriş yap
Menü
Yandex'te Reklam
Haberler
Yandex.Audience'ın hiper lokal hedefleme özelliğiyle hedef kitlenize nokta atışıyla ulaşın!
24 kasım 2016

İnternet kullanıcıları ürün/hizmet ararken buldukları firmalar hemen hemen benzer tekliflere sahipse kendilerine en yakın yerde bulunan firmayı seçerler. Örneğin Ataşehir'de yaşayan bir kişi otobüs biletini Anadolu yakasından geçen firmalardan alır; aynı şekilde Maslak'taki plazalarda çalışan bir iş adamı takım elbisesini kuru temizlemeye yine yakınlardaki bir kuru temizlemeciye verir.

İlgili reklam teklifi kullanıcının tüm ihtiyaçlarını karşılıyorsa ve yeri de yürüme mesafesinde bulunuyorsa bu teklifi varsayılan olarak başarılı sayabiliriz. İnternette ilgisini çektiğiniz bir kullanıcı size çevrimdışı olarak da kolay ulaşabiliyorsa bu kullanıcı potansiyel müşteri sınıfından gerçek müşteri sınıfına geçer.

Yandex.Direct + Yandex.Audience'tan alınan konum = Ağlarda aktif gücü olan hiper lokal hedefleme imkanı

Direct'teki reklamınızı artık sadece ülkelere ve şehirlere göre değil, (+500 metre yakında bulunan) civardaki kullanıcıların konumlarıa göre de hedefleyebilirsiniz. Örneğin mahalle, semt, metro istasyonu, cadde, dörtyol ağzı, belirli objelerin bulunduğu alanlar (alışveriş merkezleri, iş merkezleri, tren garları, havaalanları, üniversiteler, konser alanları, parklar, eğlence merkezleri vs.) gibi net konumlara göre hedefleme yapabilirsiniz. Yandex.Audience'ta Konum bilgileri bazında segmentler adlı yeni segment türü sayesinde bu özelliği kullanabilirsiniz.

Bu nasıl çalışır?

Yandex.Audience'ta dünya haritası üzerinde istediğiniz bir noktayı veya belirli bir adresi seçebilir ve gösterimlerin aktive edileceği bölgeyi belirtebilirsiniz. Böylece bu bölgedeki kullanıcılara reklamınız gösterilir.

Segment oluştururken aşağıdaki üç özelliği kullanarak belirli bir lokasyonda bulunan kullanıcıları seçebilirsiniz:

  • şu anda bu noktada bulunanlar
  • bu noktada belirli aralıklarla bulunanlar
  • belirli zaman aralığında bu noktada N gün bulunmuş olanlar

Sistem mevcut konum için en az 1000 kullanıcı belirlediğinde segment oluşturulmuş sayılır. Konum bazında oluşturulan segment Yandex.Audience'ta kaydedilebilir ve Yandex.Direct'te şu iki şekilde kullanılabilir:

  1. Standart hedef kitle seçim koşullarına göre gösterimler ayarında kullanıldığı gibi
  2. Aramada coğrafi segmentler hedef kitlesini sözcük gruplarına göre teklif düzenlemeleri uygulayarak

İleride içerik reklamlarınızın dışında Yandex.Display'deki medya kampanyalarınız için de coğrafi segmentlerle çalışma özelliğini sunacağız. Bunun için lütfen beklemede kalın!


#Yandex.Direct#Yandex.Audience

Yandex Ad Tech Newsletter bültenine abone olun (İngilizce)

 E-posta adresi yanlış
 
Koşullar
"Reklam verme" hakkındaki Federal Yasa'nın 18. Maddesi'nin 1. Bölümü kapsamında, "YANDEX" LLC'den, ona bağlı şirketlerden ve "YANDEX" LLC adına yetkili tüm kuruluş veya kişilerden reklam mesajları almayı ve bu reklam mesajlarını aldığım servis özelliğini kullanarak mesaj almaktan istediğim zaman vazgeçmeyi kabul ediyorum.
Teşekkürler!

E-posta hesabınızı kontrol edin.

Servisler

Yandex.Direct
Yandex.Metrica
Yandex.Rehber
Yandex.Webmaster
Yandex.Audience
Yandex.Tracker

Reklamlar

Yandex Arama’da Reklam
Yandex Reklam Ağında Reklam Yayınlanma
Yeniden Pazarlama
Yandex.Direct. Medya Bannarı
Yandex.Navigasyon

Yasal belgeler

Gizlilik Politikası
İlgi alanlarına göre reklam gösterimi

Teknolojileri

Yandex.Metrica API’si
Yandex.Haritalar API’si

Reklam materyalleri için koşullar

Reklam Materyalleri Koşulları
Yandex reklam politikası
Türkiye’de reklamı yapılması yasak ya da sınırlı olan ürün ve hizmetlerin listesi

Destek

Destek Ekibi
İletişim
Yerel Reklam Ajansları
© 2004–2025  YANDEX