Bu video, bir konuşmacının yelkenli teknelerin teknik özelliklerini ve avantajlarını detaylı şekilde anlattığı bir ürün inceleme içeriğidir.. Videoda öncelikle Azure 33 C model yelkenli teknenin 2011 yılından beri Türkiye'de üretildiği, İtalyan tasarımcı Çakarelli'nin gövde tasarımını yaptığı ve Sienama'nın iç tasarımını yaptığı bilgileri paylaşılmaktadır. Ardından Azos marka yelkenli teknenin yıldırım koruma sistemi, ana direğin içeri girmesi, çapa dolabı sızdırma koruması, acil durum için su pompası gibi teknik özellikleri anlatılmaktadır.. İncelemede teknelerin 66 metrekare yelken alanı, motor seçenekleri, fiyat-performans değerlendirmesi ve 2014 yılında Rolex Middle Crace yarışında fırtınamsı koşullarda başarılı performansları gibi konular ele alınmaktadır. Konuşmacı, ilerleyen günlerde tekneyle denize çıkma şansı elde edeceğini ve daha görsel bir içerik hazırlayacağını belirtmektedir.
Created by Felci Yachts Design and Dufour teams in 2024. Features sleek hull design and excellent maneuverability. Engine power of 45 HP with electric version option. Length of 13.91m with maximum beam of 4.45m
Length ranges from 41.10 ft to 12.75 m. Maximum beam is 14.01 ft. Engine power is 45 hp. Features 250L fuel and water tanks
Direk, yelkenlerin basıldığı dikey alüminyum alaşımlı arma elemanıdır. Baş, teknenin üst kısmındaki ön kısımdır. Kıç, teknenin üst kısmındaki arka kısımdır. Salma-Maden, teknenin ağırlığını azaltan su altı yapısıdır
Bu video, bir yelkenli tekne sahibinin babasıyla birlikte yaşadığı sorunları ve çözümlerini gösteren bir vlog formatındadır. Tekne sahibi, teknelerindeki çeşitli sorunları tespit edip tamir etme sürecini adım adım anlatmaktadır.. Videoda iki ana konu ele alınmaktadır: kirli mazot deposu ve yakıt göstergesinin çalışmaması ile sintinede su kaçağı. İlk bölümde bu sorunların tespiti ve çözümleri gösterilirken, ikinci bölümde pusulanın Cif ile temizlenmesi ve mazot deposunun önemi vurgulanmaktadır.. Videoda ayrıca mazot deposunun zamanla tortulaşma ve bakteri oluşumu nedeniyle temizlenmesi gerektiği, temizleyici katkıların faydasız olduğu gibi önemli bilgiler de paylaşılmaktadır. Tekne sahiplerinin yaşadığı sorunların nasıl tespit edildiğini ve çözüldüğünü gösteren bu içerik, tekne bakımı ve tamiri konusunda pratik bilgiler sunmaktadır.
Bu video, bir yelkenli tekne eğitim içeriğidir. Videoda anlatıcı ve yelken uzmanı İlker abi, Jeno 36 model yelkenli teknede yelken açma ve kullanma tekniklerini göstermektedir.. Video, yelkenli teknenin ana yelken ve cenova yelkenlerinin nasıl açılıp kapatılacağını, trim edilmesini, camdan vurma tekniklerini ve sert havalarda yelkenin nasıl küçültüleceğini adım adım anlatmaktadır. İçerik, teknenin motorunun kapatılması, cenova'nın açılması, rüzgar yönünün alınması ve seyir değişikliği yapma gibi temel yelken tekniklerini kapsamaktadır.. Videoda ayrıca klasik ana yelken ve sarma yelken arasındaki farklar, yelkenlerin performansı ve kullanım kolaylığı hakkında bilgiler verilmektedir. Video boyunca yağmur yağmaya başlamış ve Kınalıada'nın sisli görünmesiyle devam etmektedir.
Bu video, "Eğlenceli Eğitim" kanalında yayınlanan, bir çocuğun annesiyle birlikte yelkenli tekne yapımını gösterdiği bir eğitim içeriğidir. Sokağa çıkma yasağı nedeniyle teknenin pilleri alınamadığı için alternatif bir çözüm aramaktadır.. Videoda, sünger, kavanoz kapakları, meyve suyu kutusu, şişe kapakları ve pipet gibi evde bulunan malzemeler kullanılarak yelkenli tekne yapımı adım adım gösterilmektedir. Teknenin gövdesi, yelkeni ve hareket ettirme yöntemleri detaylı olarak anlatılmaktadır. Ayrıca, teknenin daha hızlı gitmesi için yapılan değişiklikler ve folyodan su yol yapımı da videoda yer almaktadır.
Şahinkaya Kanyonu, Türkiye'nin ikinci büyük su kanyonudur. Göcek'te 12 Adalar turu, Türkiye'nin en mükemmel aktivitelerinden biridir. Halfeti, Birecik Baraj Gölü sayesinde sahil kentini andıran bir yerdir. Olympos'ta 8,2 km'lik rota ortalama 3,41 km/h hızla kat edilir
Yelkenli tekne markası seçimi, tekne deneyimini önemli ölçüde etkiler. Tek gövdeli (monohull) yelkenli tekneler, doğanın güzelliklerini keşfetme imkanı sunar
Length: 12.8m, beam: 7.7m, height: 20.65m. Displacement: 12.1 tons, sailing area: 90m². Powered by two 45 CV diesel engines. Maximum water capacity: 300 liters
Bu video, bir resim yapım eğitim içeriğidir. Sunucu, izleyicilere deniz manzaralı yelkenli tekne resmi yapımını göstermektedir.. Videoda ileri seviye bir resim yapımı anlatılmaktadır. Sunucu önce gerekli fırçaları (2, 4, 6, 8, 10 numara yan kesik, 12 numara düz kesik, samur fırça ve çeşitli detay fırçaları) ve boyaları (lamp black, burnt, umber, burnt siena, serulean, kadmiyum, red hardal rengi, orange, limon rengi, limon sarısı ve beyaz) tanıtıyor. Ardından geniş fırça ile arka plandan başlayarak resim yapımına başlıyor.
Bu video, bir kişinin İzmir Bot Show'da yaptığı tekne turu ve inceleme vlogu formatındadır. Videoda konuşmacı ve Fatoş adında bir kişi yer almaktadır.. Videoda çeşitli tekneler tanıtılmakta, farklı boyutlardaki teknelerin iç mekanları, tuvaletleri, mutfak alanları ve donanımları incelenmektedir. Özellikle "Dexolon" adı verilen yükseltilmiş sistemli tekneler, yelkenli tekneler ve balıkçılık için tasarlanmış tekneler gösterilmektedir. Ayrıca Sancak Çelik Kurulu tarafından üretilen, 2700 kilo ağırlığında, römork üzerinde taşınabilen ve Antalya'ya gönderilen bir tekne detaylı olarak incelenmektedir.. Videoda teknelerin fiyatları, motor güçleri, kullanım alanları ve başlangıç için uygunluğu hakkında bilgiler verilmektedir. Türkiye'de üretilen kaliteli bir ürün olduğu ve satış sonrası hizmetler sunulduğu da vurgulanmaktadır.
Bu video, kişiye özel teknelerin maliyetlerini açıklayan bilgilendirici bir içeriktir.. Video, kişiye özel teknelerin maliyetlerinin üretim yeri, kullanılan malzemeler, teknenin içindeki ekipmanlar ve designer'ın alacağı kalem gibi faktörlere bağlı olduğunu anlatmaktadır. Motoryat ve yelkenli teknelerin farklı maliyet faktörleri olduğu, başarılı bir özel üretim için tecrübeli bir designer'dan tasarım almanın önemine vurgu yapılmaktadır.
Bu video, bir kişinin 45 feet (14 metre) yelkenli teknenin yıllık maliyetini hesapladığı bir eğitim içeriğidir.. Videoda, yelkenli teknenin yıllık maliyetlerini adım adım hesaplamaktadır. Marina ücreti (200 bin TL), tekne bakım ve sigorta (18 bin TL), mazot (23 bin TL), motor bakımı (16 bin TL) ve diğer giderler (deterjan, halat değişimi gibi) dahil olmak üzere toplam yıllık maliyetin yaklaşık 300 bin TL olduğu gösterilmektedir.
Bu video, bir yelkenli tekneyle motor seyrinde tek başına iki tekne arasından çıkarak avar olmayı gösteren bir eğitim içeriğidir. Anlatıcı, izleyicilere adım adım tekneden çıkış sürecini göstermektedir.. Video, tekneden çıkış öncesi hazırlıklarla başlayıp, kusturmaçanın yüksekliği ve pozisyonunun ayarlanması, rüzgar durumuna göre çıkış stratejisi, halatların kullanımı ve tekneden çıkış teknikleri hakkında detaylı bilgiler sunmaktadır. Anlatıcı, çıkış sırasında yavaş davranmanın önemini vurgulayarak, teknenin diğer tekneye çarpma riskini nasıl azaltabileceğini göstermektedir. Video, tekneden çıkışın tamamlanması ve diğer tekneden ayrılma süreciyle sona ermektedir.
Bu video, bir baba ve oğul arasındaki diyalogları içeren bir film veya dizi sahnesini göstermektedir. İki karakter, yelkenli teknelerinin tamiri ve hazırlığı hakkında konuşmaktadır.. Videoda, yelkenli teknelerinin tamiri süreci gösterilmektedir. Önce ana yelkenin değiştirilmesi, ardından teknenin iç kısmının düzenlenmesi ve erzakların yerleştirilmesi anlatılmaktadır. İki karakter, sabah erken yola çıkacaklarını belirterek hazırlıklarını tamamlamaya çalışmaktadır. Video, teknelerin tamiri ve deniz yolculuğuna hazırlanma sürecini konu almaktadır.