Bu video, bir televizyon programında sunucuların Bergen filmi ve başrol oyuncusu Farah Zeynep Abdullah hakkında konuştuğu bir röportaj formatındadır. Programda sunucular, Bergen filmi'nin gişedeki başarısı ve Farah Zeynep Abdullah'ın kazandığı iddia edilen para miktarı hakkında tartışmaktadır.. Videoda öncelikle Bergen filmi'nin 4 Mart'ta vizyona girmesi ve gişede 5 milyona yaklaşan hasılatı ile 143 milyonu yaklaşan toplam hasılatı hakkında bilgiler verilmektedir. Ardından Farah Zeynep Abdullah'ın 40 milyon lira kazandığı iddiası ve bunun üzerine yapımcıdan gelen açıklamalar ele alınmaktadır. Programın son bölümünde ise Farah Zeynep Abdullah'ın şarkı yazma konusundaki deneyimleri ve Ajda Pekkan'a yazdığı "Kanatsız Meleğim" adlı şarkısı hakkında konuşulmaktadır.
ChatGPT initially generated lyrics for social media influencers using UberDuck. WavTool is a browser-based AI DAW powered by GPT4. SongMaker is the most popular ChatGPT music extension
Bu video, "Yalan Makinesi" adlı bir programın provasını göstermektedir. Videoda Fikri Kereviz (YouTube'da animasyon yapan ve eski karikatürist), kardeşi Tezcan (editörlük yapan), sunucu Mehmet Ali ve Volkan adlı bir arkadaş yer almaktadır.. Programda katılımcılar kişisel hayat, ilişkiler, gizli duygular ve kişisel özellikler hakkında sorulara cevap vermektedir. Yalan makinesi tarafından değerlendirilen cevaplar, katılımcıların kişisel özelliklerini ve tuhaf yeteneklerini ortaya koymaktadır. Video, programın provası olarak çekilmiş olup, izleyicilerin de yorumlarını yapabilecekleri bir format sunmaktadır.. Videoda ayrıca 17 ve 24 Şubat tarihlerinde Cihangir Roto Sahne'de yapılacak gösteriler hakkında bilgi verilmekte ve programın ilk bölümlerinin biletlerinin ucuz olacağı vurgulanmaktadır. Katılımcılar arasında eski sevgililere yazılan şarkılar, hayvan sesi çıkartabilme yetenekleri ve distopik fantezi hayalleri gibi kişisel anekdotlar da paylaşılıyor.
Bu video, şarkı yazma sürecini adım adım anlatan bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, kendi deneyimlerinden örnekler vererek şarkı yazma tekniklerini paylaşmaktadır.. Video, şarkı yazmanın temel adımlarını göstermektedir: önce tarz belirleme, ardından yaşanmış bir hikaye bulma. Konuşmacı kendi dershanede yaşadığı aşk hikayesini örnek olarak vererek, kafiye kullanımı ve melodi oluşturma tekniklerini açıklamaktadır. Ayrıca hece sayısının aynı tutulması ve iç kafiye kullanımı gibi pratik bilgiler de paylaşılmaktadır.
Yapılandırılmış şablon kullanımı yaratıcı süreci kolaylaştırır. Şablon başlık, tür, tempo ve duygusal ton gibi temel bilgileri içerir. Söz içeriği, yapı ve enstrümantasyon detayları özelleştirilebilir
Savunma sistemleri daha güçlü ve güncel sürümlerle donatılmıştır. Aile hikayesi, yeni bir şarkının yazılmasına ilham kaynağı olmuştur. Kanada'da çok sayıda bu tür ürün bulunmaktadır. Bu boyanın içindeki yağ keten tohumu yağıdır
First known music was Plainsong, monophonic with non-metric rhythm. Pope Gregory I created Gregorian chant, blending Roman and Gallican traditions. Schola Cantorum established vocal school for church music training. First written music appeared in Codex Sangallensis 359 (922-926)
Bu video, bir dizi bölümünden bir kesittir. Videoda Mete adında bir karakter, bir şarkı yazıp orkestra kurma planları yapmaktadır. Ayrıca bir çift arasındaki ilişki sorunları da ele alınmaktadır.. Video iki ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde Mete, bir şarkıyı orkestra için geliştirmek istiyor ve okuldan birkaç çocukla orkestra kurma planları yapıyor. İkinci bölümde ise bir çift arasındaki ilişki sorunları gösteriliyor; biri diğerine not bırakmış, ancak diğeri onu aramamış ve bu durum çift arasında bir tartışma yaratıyor.
Şarkı sözlerinde 7, 8 ve 11'li hece ölçüleri kullanılır. Her kıta 4 satırdan oluşmalı, en az 3 kıta yazılmalıdır. Hece ölçüsünde kafiye düzeni ve redif kullanımı zorunludur
Başarılı şarkılar akılda kalıcı melodi ve unutulmaz sözlere dayanır. Şarkılarda alışılmadık unsurlar ve dinamik düzenlemeler önemlidir. Kayıt öncesi harika bir şarkı bestelenmelidir
Bu video, Onur adlı bir besteci ve söz yazarının kendi yazdığı şarkıyı örnek olarak kullanarak telif hakkı koruma sürecini anlattığı bir eğitim içeriğidir. Videoda ayrıca Leyla (müzisyen), Barış (şarkı sözü yazarı), Nuray (senarist) ve Beren (grafik tasarımcı) gibi sanatçıların da telif hakkı konusundaki deneyimleri paylaşılmaktadır.. Video, şarkı telif hakkı korumanın önemini vurgulayarak başlıyor ve ardından "Sahiplen.com" adlı bir platform üzerinden telif hakkı alma sürecini adım adım gösteriyor. Onur, kendi bestelediği "Işıklar Altında" şarkısını örnek olarak kullanarak, telefon kaydı alıp siteye yükleme, sertifika alma ve zaman damgası oluşturma işlemlerini uygulamalı olarak anlatıyor. Ayrıca, bu sertifikanın YouTube tarafından kabul edildiği ve 5700 sayılı kanun kapsamında yasal geçerliliği olduğu belirtiliyor.
Bu video, oyuncaklar ülkesinde geçen bir animasyon veya çizgi film sahnesidir. Karakterler arasında Kulina (bir besteci), Şoker (bir karakter), Nana ve Gofo bulunmaktadır.. Videoda Kulina, Nana'nın gerçek kimliğini ortaya çıkarmak için yeni bir şarkı besteleme çabasını göstermektedir. Şoker, Kulina'nın besteleme sürecini rahatsız ederken, Kulina'nın besteleme arzusu ve Nana'nın gerçek kimliğini ortaya çıkarmak için yaptığı planlar anlatılır. Ayrıca Gofo'nun konseyin odasına dalıp konser vermesi gibi oyuncaklar ülkesindeki diğer olaylar da ele alınır.
Bu video, bir öğretmenin öğrencilere ders 9 ve ders 10'daki soruları çözdüğü bir eğitim içeriğidir. Öğretmen, çoktan seçmeli soruları adım adım açıklayarak çözümlerini sunmaktadır.. Videoda öncelikle şarkı yazma konusunda bir soru çözülmekte, şarkının nakarat kısmının nasıl tanımlanacağı açıklanmaktadır. Ardından zar yarışı oyununun algoritmasının doğru sıralanması ve algoritmanın günlük hayattaki örnekleri ele alınmaktadır. Öğretmen, algoritmanın "bir problemi çözmek için izlediğimiz tüm yollar" olduğunu vurgulayarak, günlük hayattaki algoritma örneklerini (diş fırçalama, alışveriş listesi, evden okula gidiş yolları) açıklamaktadır.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, sunucu yapay zeka teknolojilerini kullanarak çocuk içerikleri ve müzikleri nasıl oluşturabileceğinizi adım adım göstermektedir.. Video, yapay zeka ile çocuk içerikleri üretme sürecini dört aşamada anlatmaktadır: ChatGPT ile şarkı sözleri yazma, Su yapay zekası ile görsel proplar oluşturma, Pix yapay zekası ile görselleri hareketlendirme ve Kep Kattan ile video düzenleme. Sunucu, tüm bu işlemlerin beş-onda dakika içinde tamamlanabileceğini ve oluşturulan içeriklerin YouTube kanallarında ücretsiz kullanılabileceğini belirtmektedir. Video, bir çekiliş sonucunun açıklanmasıyla sona ermektedir.
Bu video, bir magazin programı formatında olup, sunucular ve çeşitli konuklar arasında Sinan Akçıl'ın yer aldığı bir röportajı içermektedir. Programda ayrıca Eda, Seda, Gülşen gibi sunucular ve "şans meleği" olarak bahsedilen bir kişi yer almaktadır.. Program, sezon finaliyle başlayıp güncel haberlerle devam etmektedir. İlk bölümde İbrahim Tatlıses'in kadına şiddet konusundaki açıklamaları ve 2011 yılındaki silahlı saldırıdan kurtulması ele alınırken, daha sonra Türkiye'nin ünlüleri hakkında çeşitli haberler paylaşılıyor. Son bölümde ise Sinan Akçıl'ın kariyeri, yazdığı şarkılar ve sahne deneyimleri hakkında detaylı bir röportaj yapılmaktadır.. Programda ayrıca Aydemir Akbaş'ın yaş farklı ilişkiler hakkındaki tartışmalı açıklamaları, ünlülerin sahne fiyatları, Sinan Akçıl'ın Ajda Pekkan, Demet Akalın, Nilüfer gibi sanatçılar için yazdığı şarkıların hikayeleri ve kendi yeni şarkısı "Çukur" hakkında bilgiler de paylaşılmaktadır.
Bu video, bir eğitmen tarafından sunulan şarkı sözü yazma ve müzik yayınlama konulu eğitim içeriğidir.. Video iki ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde rap müzik türünün temel kavramları ve terimleri (MC, flow, lirika, bar, beat, disk, flex, ulama ve rhyme) açıklanmakta, rhyme ve double rhyme kavramları örneklerle anlatılmaktadır. İkinci bölümde ise müzik şarkılarının nasıl yayınlanacağı, telifsiz olması gerektiği, müzik şirketlerinin nasıl bulunacağı ve demo parçaların nasıl gönderileceği konuları ele alınmaktadır.. Eğitim içeriğinde ayrıca şarkı sözü yazarken önce söz mü yoksa müzik mi bulunması gerektiği konusunda avantaj ve dezavantajlar karşılaştırılmakta, söz yazmaya başlamak isteyenlere müzik yapımında pes etmemenin, kendini geliştirmenin ve örnek almanın önemi vurgulanmaktadır.
Bu video, bir röportaj formatında çekilmiş olup, konuşmacılar arasında Berat, Oğuzhan Bey ve diğer kişiler bulunmaktadır. Konuşmacılar yeni yıl projesi hakkında konuşmaktadırlar.. Videoda konuşmacılar, yeni yıl projesi ve "Necilik" adlı bir film hakkında konuşmaktadırlar. Ayrıca Oğuzhan Bey'in yeni yıl için şarkı yazma planları ve bunun için yapılan çalışmalar hakkında bilgi verilmektedir. Konuşmacılar, dün de gitmeye çalıştıklarını ancak çalıştıkları için bugün geldiklerini belirtmektedirler.
Bu video, para kazanma yöntemleri hakkında bilgi veren eğitici bir içeriktir.. Video, günümüzde pek çok kişinin kolay yoldan para kazanma arayışını ele alarak üç farklı para kazanma yöntemini detaylı olarak anlatmaktadır. İlk yöntem, arabayı reklam panosu olarak kullanarak para kazanmak; ikinci yöntem, şarkı yazarak para kazanmak; üçüncü yöntem ise forex kaldıraçlı alım satım yapmak olarak açıklanmaktadır. Her bir yöntem için gerekli beceriler, dikkat edilmesi gereken noktalar ve kazanç potansiyelleri hakkında bilgiler verilmektedir.