Bu video, bir kişinin Opel Astra G model arabanın çocuk koruma kilidinin nasıl kullanılacağını gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, Opel Astra G'nin sol ve sağ arka kapılarında bulunan çocuk koruma kilidinin kullanımı adım adım anlatılmaktadır. Kilidin kırmızı renkli paketlerden oluştuğu, kapıların içeriden açılmaması için nasıl çevrileceği ve sadece dışarıdan açılabilmesi için gerekli ayarlar gösterilmektedir. Bu güvenlik önlemi, çocukların arka koltukta otururken kapıyı açmalarını engellemek amacıyla tasarlanmıştır.
Bu video, "Dünyanın En Güvenli Otomobilleri" serisinin üçüncü bölümüdür. Sunucu, kompakt SUV sınıfındaki araçların çarpışma test sonuçlarını paylaşıyor.. Videoda kompakt SUV sınıfında en güvenli araçlar sıralanıyor. Üçüncü sırada Mitsubishi Eclipse Cross, ikinci sırada Volvo XC40 ve birinci sırada Volkswagen T-Roc ile Subaru XV yer alıyor. Sunucu, sıralamaların nasıl yapıldığını ve ağırlıklı toplam puanın ne anlama geldiğini ilk iki videoda anlattığını hatırlatıyor. Ayrıca, bir sonraki videoda orta sınıf otomobillerin anlatılacağı belirtiliyor.
Bu video, Mesut Abi tarafından sunulan "Dünyanın En Güvenli Otomobilleri" serisinin bir bölümüdür. Sunucu, Euro NCAP'ın çarpışma testlerine göre büyük SUV sınıfındaki en güvenli araçları sıralamaktadır.. Video, büyük SUV sınıfında dünyanın en güvenli üç aracını 3'ten 1'e doğru sıralamaktadır. Üçüncü sırada Range Rover Velar, ikinci sırada Jaguar F-Pace ve birinci sırada Volvo XC60 yer almaktadır. Her aracın Euro NCAP'ın yetişkin koruma, çocuk koruma, yaya güvenliği ve güvenlik ekipmanları kategorilerinde aldığı puanlar detaylı olarak açıklanmaktadır. Video, serinin bir sonraki bölümünün kompakt SUV sınıfı olacağını belirterek sona ermektedir.
Produced between 1991-1996 in Japan and North America, 1993-1997 in Australia. Third generation Camry replacing compact V20 model. Available in four-cylinder (SXV10/SDV10) and six-cylinder (VCV10/MVC10) versions
Bu video, "Mesut Abi" tarafından sunulan "Dünyanın En Güvenli Otomobilleri" serisinin altıncı bölümüdür. Sunucu, izleyicilerin isteği üzerine hazırladığı bu videoda, son üç yılda Euro NCAP çarpışma testlerine giren küçük sınıf otomobillerin güvenlik performanslarını değerlendiriyor.. Videoda, küçük sınıf otomobiller arasında en yüksek puanları alan modeller sıralanıyor. Ford Fiesta, Seat Ibiza ve Volkswagen Polo ilk üç sırayı paylaşıyor. Volkswagen Polo, yetişkin ve çocuk korumada sınıfının en yüksek puanlarına sahip olup, 84,40 ağırlıklı toplam puanla sınıfında lider. Video, serinin son bir bölümünün MPV modeller, pick-up'lar ve spor otomobiller hakkında olacağını belirterek sona eriyor.
Bu video, bir otomobil uzmanının Euro NCAP çarpışma testlerinde 2017 yılında en iyi sonuçları alan otomobilleri sıraladığı bir bilgilendirme içeriğidir.. Video, Euro NCAP'in 2017'de test edilen otomobillerin sonuçlarını analiz ederek, yetişkin, çocuk, yaya koruma ve güvenlik asistanlarından oluşan dört alandan aldığı puanların ağırlık toplamını esas alarak en güvenli modelleri sıralıyor. İlk olarak 10. sıradan başlayarak en güvenli 10 modeli (Jaguar F-Pace, Mitsubishi Eclipse Cross, Mercedes X-Class, Kia Stinger, Subaru Impreza, Subaru XV, Volkswagen T-Roc, Volvo S90, Volkswagen Aron ve Volvo XC60) detaylı olarak anlatıyor. Ardından 5 yıldız alan diğer 30 modelin sıralamasını gösteriyor. Video, bir sonraki videoda sınıflarına göre en güvenli otomobilleri anlatacağını belirterek sona eriyor.
ABS concept predates modern systems, with first attempts in 1908. Gabriel Voisin developed hydraulic braking systems for aircraft in 1920. Modern ABS was invented by Mario Palazzetti in 1971. First production car with ABS was the 1971 Imperial
Bu video, "Çarpışma Testlerinde Dünyanın En Güvenli Otomobilleri" serisinin 7. bölümüdür. Sunucu, önceki videolarda altı farklı segmentte en güvenli otomobilleri sıraladığını ve bu videoda üç farklı sınıfı (MPV modeller, pickuplar ve spor otomobiller) birleştirdiğini belirtiyor.. Video, son üç yılda çarpışma testlerine giren araçları inceleyerek en güvenli modelleri açıklıyor. MPV sınıfında Renault Senic, pickup sınıfında Mercedes X-Seri ve spor otomobil sınıfında Mercedes C-Cabrio en güvenli modeller olarak öne çıkıyor. Sunucu, Euro NCAP testlerinin nasıl yapıldığını, 2016 öncesi test edilen araçların neden değerlendirilmediğini ve test edilmeyen araçların daha güvenli olabileceği ihtimalini açıklıyor. Video, yedi videoluk serinin son bölümü olarak sunuluyor.
Bu video, bir otomobil uzmanının çarpışma testlerini anlattığı bilgilendirici bir içeriktir. Konuşmacı, Global Encaps tarafından yapılan çarpışma testlerini paylaşarak, özellikle düşük gelirli ülkelerde satılan araçların güvenlik durumunu ele almaktadır.. Video, Hindistan ve Asya-Pasifik bölgesinde üretilen ve satılan araçların güvenlik test sonuçlarını detaylı şekilde incelemektedir. Hyundai Ion, Volkswagen Polo, Renault Duster, Suzuki Swift gibi popüler markaların bu testlerde sıfır yıldız aldığı, hava yastığı, emniyet kemeri, ABS gibi temel güvenlik ekipmanlarının bulunmadığı belirtilmektedir. Konuşmacı, bu testlerin Avrupa ve Amerika'da satılan modellerle karşılaştırıldığında daha vahim sonuçlar verdiğini vurgulayarak, markaların para odaklı pazarlama stratejilerini eleştirmektedir.
Bu video, Formula 1'in resmi koltuk üreticisi Recaro'nun geliştirdiği Young Sport bebek koltuğunun özelliklerini tanıtan bir ürün tanıtımıdır.. Video, 9-18 kg ve 15-36 kg gruplarının birleştirilmesiyle oluşan Recaro Young Sport koltuğunun teknik özelliklerini detaylı şekilde anlatmaktadır. Koltuğun standart üç nokta emniyet kemeri, Advanced Side Protection sistemi, destek minderi, akıllı sünger sistemi, ayarlanabilir beş nokta kemer sistemi, yatış fonksiyonu, darbe emici köpüklü baş desteği ve Recaro Air Circulation System gibi güvenlik ve konfor özellikleri tanıtılmaktadır. Ayrıca koltuğun 30 derecede yıkanabilen kumaş yapısı ve şık tasarımı da vurgulanmaktadır.
Euro NCAP, 15 otomobil üzerinde çarpışma testi gerçekleştirdi. Dacia Lodgy üç yıldız alırken, diğer tüm araçlar beş yıldız aldı. Range Rover ve Volvo V60 Plug-In Hybrid en yüksek puanları elde etti
2006'da tanıtılan 20x serisinin son üyesi, 30.800 TL'den başlıyor. 1.4 litrelik 16V motor 90hp güç ve 133 Nm tork üretiyor. 2Tronic robotize şanzımanla 14 saniyede 100 km/s hıza ulaşıyor
360º rotation suitable for ages from birth to 12. Automatically adjusts harness and headrest for growth. Weighs 14.5 kg with dimensions: 54.5x52.5x85cm forward, 69.5x52.5x71.5cm rear
Bu video, çocuklar için hazırlanmış eğitici bir içerik olup, Şaşkın Ördek, Unutkan Balık, Mert, Nil, Kerem bebek, Zeynep bebek ve postacı gibi karakterlerin yer aldığı çeşitli şarkılar ve hikayeler içeriyor.. Video, "Kırmızı Kırmızı" şarkısıyla başlayıp, uçak yolculuğu, trafik kuralları, bisiklet ve scooter güvenliği, trafik lambaları, oyuncak paylaşımı, tamirci, parmak oyunları, otobüs yolculuğu, çeşitli araçlar ve araba güvenliği gibi konuları işleyen şarkılarla devam ediyor. Ayrıca otobüsün durakta durması, parkta yalnız oturan bir ördek ve Kerem bebek ile Zeynep bebek'in arkadaş olup oyun oynadıkları, postacının sevinçli haberler getirdiği hikayeler de yer alıyor.. Her bölümde tekrarlanan nakaratlar ve çocuklara hitap eden sözler bulunmaktadır. Video, çocuklara günlük hayatta karşılaşılabilecek durumları ve güvenlik kurallarını eğlenceli bir şekilde öğretmeyi amaçlıyor.
90'lı yılların sonunda geliştirilen perde hava yastıkları, yan darbelerde baş ve omuz bölgesini korur. Tavan kısmına monte edilen perde hava yastıkları, yan camları perde gibi kapatır. Küçük otomobillerde yüksek maliyeti nedeniyle standart donanımda sunulmuyor
Bu video, Amerikan Karayolu Güvenliği Enstitüsü tarafından gerçekleştirilen yan çarpışma testlerini anlatan bilgilendirici bir içeriktir. Video, testlerin nasıl yapıldığını ve sonuçlarını detaylı şekilde açıklamaktadır.. Video, yan çarpışma testlerinin neden önemli olduğunu açıklayarak başlıyor ve ardından testlerin nasıl yapıldığını anlatıyor. Testlerde araçların yan taraflarına farklı hızlarda ve açılarda çarpmalar yapılarak, yolcuların güvenliği değerlendiriliyor. Özellikle SUV ve pick-up araçların güvenliği üzerinde duruluyor ve yan airbag'lerin önemi vurgulanıyor. Video, farklı markaların (Ford, Toyota, BMW, Volvo, Kia, Mazda, Honda) test sonuçlarını karşılaştırarak, hangi modellerin daha güvenli olduğunu gösteriyor ve üreticilerin bu testlerden sonra yaptığı güvenlik geliştirmelerini anlatıyor.
Bu video, üniversite öğrencisi olan bir kişinin otomobil güvenliği hakkında bilgi verdiği eğitici bir içeriktir. Konuşmacı, vize dönemi nedeniyle uzun bir süre video çekemediğini ve bu arada araç içi video çektiğini ancak montaj sorunları yaşadığını belirtiyor.. Video, hava yastıkları ve emniyet kemeri arasındaki ilişkiyi açıklıyor. Hava yastıklarının ikincil bir güvenlik önlemi olduğu, emniyet kemeri takılı olmadığı durumlarda hava yastıklarının açılmasının zararlı olabileceği ve bazı araçlarda koltuk ağırlık sensörüne göre hava yastıklarının açılıp açılmayacağı anlatılıyor. Video, emniyet kemeri takılı olmayan ve takılı olan sürücülerin kaza durumunda nasıl etkilendiğini gösteren görsel örneklerle destekleniyor.
Bu videoda Erdem, Euro NCAP'in YouTube sayfasından aldığı çarpışma test videolarını inceliyor. B sınıfı kompakt otomobillerden dört farklı modeli (Ford Fiesta, Seat Ibiza, Hyundai i20 ve yeni Opel Corsa) test sonuçlarını paylaşıyor.. Video, her aracın çarpışma test sonuçlarını ve aldığı yıldız puanlarını gösteriyor. Fiesta ve Ibiza beş yıldız, Corsa ve i20 dört yıldız almış. Erdem, testlerde araçların dağılma oranlarının insan vücuduna gelen zararı minimuma indirmek için tasarlandığını açıklıyor. Ayrıca airbaglerin, yan perde hava yastıklarının ve çocuk koltuklarının önemi vurgulanıyor. Video sonunda Erdem, güvenlik önlemlerinin standartlaştırılması gerektiğini belirtiyor.
ATV Haber ekibi, otomobillerde yangın tüplerinin neden çalışmadığını araştıran bir belgesel formatında sunum yapıyor. Videoda yangın tüplerinin içeriği, kalitesi ve bakım gereksinimleri hakkında bilgiler veriliyor.. Video, yangın tüplerinin çoğu çalışmadığını veya yangını söndüremediğini göstererek başlıyor. Ardından kaçak işletmelerde üretilen, standartlara uygun olmayan yangın tüplerinin özellikleri anlatılıyor. Tüplerin içinde taş tozu veya kalsit gibi uygun olmayan maddeler bulunduğu, bu durumun yangın söndürme özelliğini engellediği gösteriliyor. Ayrıca yangın tüplerinin bakımının altı aydan az olmamak üzere bir yıl içinde yapılması gerektiği vurgulanıyor.