En eski kumbaralar M.Ö. 2. yüzyılda Priene'de bulunmuştur. İlk kumbaralar sadece para atma bölmesine sahipti. Kumbaralar genellikle kil ve seramikten yapılırdı. Domuz kumbaraları Endonezya ve Çin'de zenginlik sembolü olarak kullanılmıştır
Türkiye'nin ilk üreticisi tarafından üretilen para biriktirme kutusu. Paket içeriğinde kumbara, hedef etiketi, motivasyon kelimesi ve karalama kalemi bulunur. Yapışkanlı etiket ile hedef belirlenip kumbaraya yapıştırılabilir
Küçük ısıtıcıları salon ısıtmasında başarılı bulunuyor. Ankastre setlerinde %50'den fazla fiyat avantajı sunuyor. Kurulum ekipleri genellikle olumlu değerlendiriliyor
Bu video, bir kişinin para kazanma deneyimini anlattığı kısa bir anlatımdır. Konuşmacı, dedesiyle ilgili bir anı paylaşmaktadır.. Videoda konuşmacı, kazandığı ilk parayı fotoğraf çekim man katalog olarak resmi olarak kazandığını belirtiyor. Daha sonra dedesinin kumbarasında kendi isminin bulunduğu bir şey olduğunu hatırladığını söylüyor. Video, para kazanma ve aile anıları etrafında şekilleniyor.
Kumbara, para biriktirmek için kullanılan kullanışlı bir üründür. Her yaştan insan kumbara kullanabilir. Çocuklar kumbarayı oyuncak almak için oyun haline getirir
Bu video, bir kişinin iki ay boyunca biriktirdiği paraları içeren metal kumbara açılışını gösteren bir içeriktir.. Videoda kişi önce kumbara açılışını yaparak içindeki paraları çıkarıyor, ardından onluk, beşlik ve bozuk paraları ayrı ayrı sayıyor. Toplam 370 TL onluk, 195 TL beşlik ve 12 TL bozuk para bulunuyor. Toplam para miktarı 577 TL olarak hesaplanıyor. Video sonunda kişi, bu parayla çekiliş yapmayı planladığını belirtiyor.
Bu video, bir anne ve kızı Lina'nın bayram harçlıklarını saydıkları ve yeni aldıkları konuşan kumbaraya koydukları bir içerik. Lina, tutumlu bir çocuk olarak kendi harçlıklarını biriktirerek oyuncaklar alıyor.. Videoda Lina'nın bayram harçlıklarını sayması, kumbaraya koyması ve kumbaranın ona konuşması gösteriliyor. Lina, 93 lira biriktirmiş ve bu parayla oyuncaklar almayı planlıyor. Video, Lina'nın biriktirme alışkanlığını ve kumbaranın ona verdiği mesajları vurguluyor.
Bu video, bir animasyon veya çizgi film sahnesini göstermektedir. Karakterler arasında bir kedi, Black adında bir karakter ve "yürüyen kedi" olarak adlandırılan bir varlık bulunmaktadır.. Video, bir kedi üretme planı etrafında dönmektedir. Karakterler paraşüt kullanarak kedi üretmeye çalışırken, bir hata yaparlar ve "yürüyen kedi" olarak adlandırılan bir varlık ortaya çıkar. Bu varlık, bir çocuk ve his canavarı içermektedir. Video, bir çocuğun kumbarasını çalan ve kedi oyuncakları almak için biriktirdiği parayı çalan "yürüyen kedi" ile ilgili bir hikaye anlatır. Sonunda, kediyi bulmak için kumbarayı kırmak ve uğur böceklerinin kediyi tamir etmesi gerektiği anlaşılır.
Vadeli hesaplar belirli süre sonunda faiz getirisi sağlar. Vadesiz hesaplar her an erişilebilir ancak enflasyona karşı korumasızdır. Altın hesapları enflasyona karşı koruma sağlar ancak fiyatları dalgalanabilir. BES devlet katkılı uzun vadeli birikim aracıdır
Bu video, Altan, Leyla, Oya, Birkan ve Doruk adlı bir grup arkadaşın vakit geçirdikleri bir gezi anısını göstermektedir.. Videoda arkadaşlar, bir su havuzunda yüzmeye karar verirler ve kumbaralarını korumaya çalışırlar. Video, arkadaşların bir araya gelip sohbet etmeleri, yüzmeye gitmeleri ve kumbaralarını kurtarmaları gibi olayları göstermektedir. Ayrıca videoda "şerefsiz karalar" olarak bahsedilen kişilerin bazı eşyaları götürdüğü ve arkadaşların bunun üzerine tepki verdikleri bir durum da yer almaktadır.
Bu video, bir aile hikayesini anlatan kısa bir film veya dizi bölümüdür. Hikayede Çilek, annesi, babası, kardeşi Cem ve kız kardeşleri Tuğçe, Aysun ve Betüş karakterler bulunmaktadır.. Video, Çilek'in doğum günü için ailesinin hediye almak için çabalarını konu alıyor. Çilek'in kardeşleri ve babası, Çilek'e hediye almak için para biriktirmeye çalışırken, Çilek'in kumbarasını kaybetmesi ve perilerin gönderdiği dilek yıldızlarını bulması hikayenin ana olaylarını oluşturuyor. Dilek yıldızlarının aklından geçen her şeyi anında gerçekleştirmesi ve bunun için düşüncelerin kontrol edilmesi gerektiği anlatılıyor.
Bu video, bir kişinin çay kutusundan pandalı bir kumbara yapımını adım adım gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, çay kutusundan pandalı kumbara yapımının tüm süreci gösterilmektedir. Yapım için ince gözükmemesi için iki katlı EVA kartonu kullanılmış ve tüylü ip örgü ipi ile pandaların kulakları yapılmıştır. Proje, işe yaramayan kutuları değerlendirebileceğiniz bir geri dönüşüm çalışması olarak sunulmuştur.
Bu video, Mine ve Müge adlı iki kız kardeşin ve onların ebeveynlerinin yer aldığı eğitici bir animasyon hikayesidir. Galip Bey ve Lale Hanım, kızlarına harçlık vererek para biriktirmelerini öğretmektedir.. Hikaye, Mine ve Müge'nin oyuncak bebek almak için harçlıklarını biriktirmeye başlamalarıyla başlar. Ebeveynleri onlara ilk kumbaralarını verir ve para biriktirmenin önemini anlatır. Ancak Mine, biriktirdiği parayı dondurma, balon ve çikolata gibi şeyler için harcarken, Müge daha akıllıca davranır. Sonunda ebeveynler, kızlarına banka hesabı açtırarak para biriktirme alışkanlığını daha iyi geliştirmelerini önerir. Video, çocukların küçük yaşta tasarruf yapmayı öğrenmelerinin önemini vurgulayan bir şarkı ile sona erer.
Bu video, "Zirve Adamı" olarak kendini tanıtan bir kişinin, zirvelerde yaptığı bir keşif macerasını göstermektedir. Videoda konuşmacı, bir kanal ve kumbara gibi gizemli yapıları inceliyor.. Videoda, konuşmacı önce bir kanal ve kumbara gibi yapıları keşfediyor, ardından bu yapıları açarak içindeki sikkeleri ve diğer değerli eşyaları çıkarıyor. Kumbara, Roma dönemine ait karışık sikkeler içermekte ve konuşmacı, bu tür keşiflerin devam edeceğini belirtiyor. Video, define işaretleri ve tarihi yapılar hakkında bilgi edinmek isteyenler için hazırlanmış bir keşif içeriğidir.
Bu video, bir aile vlogu formatında olup, Elif, Berkay ve onların babası yer almaktadır. Elif ve Berkay, dedelerinin evinde uzun süredir bulunuyorlar.. Videoda, Elif'in kendi paralarıyla alışveriş yapma deneyimi anlatılmaktadır. Önce Elif'in kumbarasından 59 lira sayılır ve alışveriş için yeterli olup olmadığı tartışılır. Ardından Elif, markete gider ve çeşitli ürünler (kefir, çilek, soslu fıstık, meyve suyu, pipet, toka) alır. Kasaya geldiğinde cüzdanından parayı çıkaramadığı için babası yardım eder. Alışverişin toplam tutarı 31 lira olarak belirlenir ve Elif'in alışverişini kendi başına yapması övülür.
Bu video, definecileri bilgilendirme amacıyla hazırlanmış bir soru-cevap formatında sunumdur. Konuşmacı, izleyicilerden gelen soruları yanıtlamaktadır.. Videoda üçgen kasa, kumbara ve taş yığmaları hakkında detaylı bilgiler verilmektedir. Üçgen kasaların boyutları, anlamları ve konumları açıklanırken, kumbaraların çoğunlukla kiliselerde bulunduğu ve taş yığmalarının Türkiye'nin birçok bölgesinde bulunduğunu belirtmektedir. Konuşmacı, bu define işaretlerinin nasıl bulunabileceği ve cihaz kullanımı hakkında da bilgiler paylaşmaktadır.
Bu video, Mine ve Müge adlı iki kız kardeşin ve onların ebeveynlerinin yer aldığı eğitici bir animasyon hikayesidir. Galip Bey ve Lale Hanım ebeveynleri, kızlarına harçlık vererek para biriktirmelerini öğretmektedir.. Hikaye, Mine ve Müge'nin oyuncak bebek almak için harçlıklarını biriktirmeye başlamalarıyla başlar. Ebeveynleri onlara ilk kumbaralarını verir ve biriktirdikleri parayı açarlar. Müge'nin kumbarasında çok para olduğu, Mine'nin ise dondurma, balon ve çikolata gibi şeyler için harcadığı anlaşılır. Sonunda ebeveynler, kızlarına banka hesabı açtırarak para biriktirmelerini daha iyi yönetmelerini önerirler. Video, çocukların küçük yaşta tasarruf yapmayı öğrenmeleri gerektiğini vurgulayan bir şarkı ile sona erer.