Bu video, bir öğretmenin MEB MAPPSTE sisteminde faaliyet değerlendirme işlemlerinin nasıl yapılacağını adım adım gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, MAPPSTE sisteminde hizmet içi eğitim modülünden faaliyet değerlendirme sayfasına nasıl erişileceği, 1-5 arasında puanlama yapma süreci ve değerlendirme onaylama adımları gösterilmektedir. Ayrıca, uzaktan eğitimle tamamlanan eğitimlerin sertifikalarının nasıl görüntüleneceği de anlatılmaktadır. Video, öğretmenlerin mesleki eğitimlerini tamamladıkları EBA üzerinden yapılan değerlendirme sürecini kapsamlı şekilde ele almaktadır.
Bu video, bir eğitimci tarafından öğretmenlere yönelik hazırlanmış eğitim içeriğidir. Eğitimci, öğretim programlarının temel öğelerini detaylı şekilde anlatmaktadır.. Videoda öğretim programlarının dört temel öğesi (hedef, içerik, eğitim durumları ve değerlendirme) ev bölümlerine benzetilerek açıklanmaktadır. Eğitimci, bu öğelerin birbirleriyle ilişkisini ve birbirine bağlılığını örneklerle anlatmakta, bir programın "niçin", "ne", "nasıl" ve "ne kadar" sorularına cevap verdiğini vurgulamaktadır.. Video, ÖSYM sınavlarında sıkça sorulan bir konu olduğunu belirterek, öğretmenlerin bu konuyu iyi anlamaları gerektiğini vurgulamaktadır. Ayrıca, eğitim programının en önemli öğesinin hedef olduğu ve öğretmenlerin bu öğelerle ilgili sorulara nasıl cevap verebilecekleri konusunda ipuçları verilmektedir.
Bu video, iki kişinin bir arkadaş hakkında yaptıkları sohbeti içeriyor. Konuşmacılar, arkadaşın çeşitli özelliklerini on üzerinden puanlama sistemiyle değerlendiriyorlar.. Sohbette arkadaşın futbol fanatikliği, çoraplarını koklaması, ayak kokusu, sabah altıda mesaj atması ve yurt dışında yaşaması gibi özellikleri ele alınıyor. Konuşmacılar her bir özellik için puan veriyor ve bu puanların toplamını hesaplıyorlar. Video, arkadaşlık ilişkilerinde karşılaşılan farklı davranışları ve bunların nasıl değerlendirilebileceğini gösteriyor.
Testte 20 soru bulunmaktadır. BEP, öğrencinin özel eğitim gereksinimlerini karşılamak için hazırlanan plandır. Öz bakım becerileri günlük yaşam ihtiyaçlarını karşılamaya yöneliktir
Otel Konya Tren İstasyonu'na 3 km mesafede bulunuyor. Standart odalarda çift kişilik yatak ve 17 m² alan mevcut. Otel servisi 14:00-12:00 saatleri arasında hizmet veriyor
Bu video, bir moda değerlendirme programının bir bölümüdür. Programda Melek adlı bir katılımcı, Japonya'da olduğunu iddia ederek kıyafet seçimi yapmaktadır. Jüri üyeleri arasında Kemal, Eren ve diğer kişiler bulunmaktadır.. Videoda Melek, Japonya'da olduğunu söyleyerek çiçek motifli bir çanta, üçgen desenli bir kazak ve kısa pantolon giymiştir. Jüri üyeleri kıyafet seçimini eleştirmekte, özellikle pantolonun kısa olması ve çantanın Japonya'da uygun olmadığı konusunda yorumlar yapmaktadır. Melek, kıyafet seçimini savunurken, jüri üyeleri ona alternatif tarz önerileri sunmaktadır. Video, Melek'in kıyafet seçiminin değerlendirilmesi ve jüri üyeleri tarafından yapılan yorumlarla ilerlemektedir.
Bu video, bir grup kişinin bir araya gelip sohbet ettiği bir içeriktir. Konuşmacılar arasında İmre ve Saadet adlı kişiler bulunmaktadır.. Videoda konuşmacılar önce bir kişinin (muhtemelen İmre) durumunu değerlendiriyor, ardından bir altın alışveriş deneyimini paylaşıyorlar. İmre'nin velisinden izin alarak geldiği ve doktora gitmediği konusunda şüpheler dile getiriliyor. Saadet'in ise "sadoluk" durumu olduğu belirtiliyor. Konuşmacılar, altın alışverişinde altın bulamadıklarını ve tükürük izi olmadığını da anlatıyorlar.
Oğuz'un kitap okuma alışkanlığı kazanma hikayesi örnek sorularla desteklenmiştir. Kitap okuma alışkanlığı kazanmak için program yapma ve azim gereklidir. Oğuz'un başarısında kendine güven ve kararlılık önemli rol oynar
Bu video, bir eğitimci tarafından Kasım seminerleri sonrası faaliyet değerlendirme süreci hakkında bilgi veren bir rehber formatındadır. Konuşmacı, izleyicilerin sorularını yanıtlayarak faaliyet değerlendirme sürecini adım adım anlatmaktadır.. Video, faaliyet değerlendirme sürecinin nasıl yapılacağını, MEBBIS sisteminde nasıl erişileceğini ve değerlendirme anketinin nasıl doldurulacağını detaylı şekilde açıklamaktadır. Ayrıca, seminerlerin izlenmesinin adaylık sürecine etkisi, değerlendirme anketinin önemi ve sertifika alma süreci hakkında bilgiler verilmektedir. Konuşmacı, izleyicilerin sorularını yanıtlayarak değerlendirme sürecinin nasıl tamamlanacağını ve sertifika almanın önemini vurgulamaktadır.
Koçluk son sınıf öğrencilerine gönüllülük esasına göre sunulur. Görüşmeler öğrencinin kendi binasında, ders saatleri içinde veya dışında yapılır. Öğrenci koçluğu psikoterapi değil, profesyonel yardım ilişkisidir. Öğrenci vereceği kararlardan ve girişimlerinden doğrudan sorumludur
Bu video, bir aile programının bölümüdür. Programda Güzel, Gürkan, Seda, Ece, Selahattin, Dicle, Anıl, Gökhan, Cemile anne ve Kaan gibi karakterler yer almaktadır.. Programda iki ana ilişki sorunu ele alınmaktadır: İlk bölümde Güzel ve Gürkan arasındaki ilişki sorunu, ikinci bölümde ise Anıl ve Gökhan arasındaki ilişki sorunları tartışılmaktadır. Katılımcılar arasında geçmiş ilişkiler, birbirlerine yönelik eleştiriler ve değer verme konuları üzerine tartışmalar yaşanmaktadır.. Programda Seda abla, Anıl'ın hayatına çıkan kişiyi iyice tanımadan çok fazla değer verdiğini ve bu nedenle yıkım yaşadığını değerlendirirken, diğer katılımcılar da kendi görüşlerini paylaşmaktadır. Program, reklamlarla bölünmüştür.
Critical thinking requires embracing ambiguity and multiple perspectives. Essential Question guides students through their learning journey. Critical thinking is not a one-time task but a continuous inquiry
Bu video, Suba adlı bir içerik üreticisinin İbrahim Yılmaz ve Gözde ile birlikte Türkiye'deki YouTube ve Twitch platformlarındaki çeşitli içerik üreticilerini değerlendirdiği bir içeriktir.. Videoda konuşmacılar, YouTube ve Twitch'teki içerik üreticilerini "süper", "orta" veya "hasım" olarak sınıflandırıyor ve neden bu sıralamaya yerleştirdiklerini açıklıyor. Değerlendirme, içerik kalitesi, popülerlik ve YouTube'daki başarılar gibi faktörler üzerine kuruluyor.. Konuşmacılar Ali Biçim, Mesut, Berkcan, Volkan, Satranç, Mehmet Uygar Aksu, Cenko J, Cem Korkmaz, Detekno, Vampir, Tolga, Remix Adam, Tostçu Yakup, Tostçu Erol, Melih, Meryem Can, Orkun İşıt, Hamza, Levent, Onedio, Porsche, Deep Turkish, BKM Mutfak, Gaflix, Barış Özcan, Enis Kirazoğlu, LS, Daldal, Enes Batur, Burak Oyunda, Batuga ve diğer youtuberlar hakkında görüşlerini paylaşıyorlar. Konuşmacı, bu değerlendirmelerin sadece kendi düşüncelerini yansıttığını ve kimsenin karakterine laf etmediğini vurguluyor.
Kurum tanıtım raporu kurumun tarihsel gelişimi ve sosyal hizmet işlevlerini kapsar. Sorun alanı inceleme raporu, başvuru sahiplerinin özelliklerini ve sorunları değerlendirir. Bireysel görüşme raporu, başvuru sahibinin kişisel bilgilerini ve görüşme sürecini içerir. Grup çalışması raporu, toplantıların organizasyonunu ve üye özelliklerini açıklar
Bu video, eğitim sürecinde kullanılan Kontrol Listesi Ek-2 formunun nasıl doldurulacağını anlatan bir eğitim rehberidir.. Video, Kontrol Listesi Ek-2'nin ne olduğunu açıklayarak başlıyor ve üç farklı değerlendirme (eğitime başlandığında, eğitim sürecinin ortasında ve sonunda) nasıl yapılacağını adım adım gösteriyor. Formun doldurulması, tarihlerin düzenlenmesi, sorumlu personelin seçilmesi ve değerlendirme bittiğinde kaydetme işlemleri detaylı olarak anlatılıyor. Ayrıca, formun yazdırılması için gerekli adımlar da gösteriliyor.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı sahte altın tespit etme yöntemlerini anlatmaktadır.. Video, altının gerçek mi sahte mi olduğunu anlamak için çeşitli deneyleri adım adım açıklamaktadır. İlk olarak takımın üzerindeki damga kontrolü, ardından mıknatıs deneyi, ağırlık karşılaştırması, ses testi, çakmak deneyi, kesme testi ve seramik tabak deneyi gibi altı farklı yöntem detaylı olarak anlatılmaktadır. Her deney için pratik bilgiler ve dikkat edilmesi gereken noktalar paylaşılmaktadır.
Bu video, bir kuaför yarışması programının değerlendirme bölümünü göstermektedir. Programda Koray ve Engin, Tayfun ve Serap, Aytekin ve Dilek, Berna ve Gül gibi takımlar yer almaktadır.. Videoda, yarışmanın finaline bir adım kala kuaförlerin eski sevgililerine yaptıkları saç ve makyaj çalışmaları değerlendirilmektedir. Sunucu, kuaförlerin eski sevgililerine ne yaptıklarını sormakta ve kadınların kendilerini nasıl hissettiğini sorgulamaktadır. Ayrıca, kuaför salonunda kadının nasıl çıktığı ve kendini nasıl hissettiği konusunda vurgu yapılmaktadır.