Kampanya URL seçeneklerine {lpurl} veya diğer açılış sayfası parametrelerini eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Google Ads'te: "Kurmak istediğiniz kampanyaya gidin". "Ayarlar"a, ardından "Ek ayarlar"a ve "Kampanya URL seçenekleri"ne tıklayın. İzleme şablonuna, UTM’de dinamik olmasını istediğiniz parametrelere karşılık gelen {lpurl} ile başlayan parametreleri girin. 3. Microsoft Advertising'te: "Hesap izleme şablonu oluşturma" bölümüne gidin. "Özel parametreler kullanabilir miyim?" sorusunu yanıtlayın. İzleme şablonunda {lpurl}, {lpurl+2}, {lpurl+3}, {unescapedlpurl} veya {escapedlpurl} etiketlerinden en az birini ekleyin. İzleme şablonunda {lpurl} parametresinin kullanımı: İzleme şablonunun başına {lpurl} parametresi eklenmezse nihai URL atlanır. {lpurl} parametresi izleme şablonunun başında değilse, ?, =, ", #, \t, ' ve boşluk karakterleri atlanır. İzleme şablonlarında yapılan değişikliklerin reklamlara yansıması 24-48 saat sürebilir.