Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Linklerde soru işareti, verilerin diğer web uygulamalarına aktarılması için kullanılan bir sorgu dizisinin başlangıcını belirtir 1.
Soru işaretinden sonraki veriler, genellikle şu amaçlarla kullanılır:
- Reklam takibi 1. Örneğin, Google AdWords kampanya kontrol panelinde hangi PPC kampanyasının en fazla trafik ve dönüşüm sağladığını belirlemek için 1.
- Ürün filtreleme 1. E-ticaret sitelerinde müşterilerin farklı ürün varyantları seçebilmesi için 1.
Ayrıca, URL'lerdeki soru işaretleri, kullanıcı eylemleri, oturum bilgileri ve izleme gibi verileri aktarmak için de kullanılır 3.
Soru işareti, her bir URL parametresinde yalnızca bir kez kullanılmalıdır; birden fazla kullanım, parametre sisteminin hatalı çalışmasına neden olur 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: